וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בערוצי הילדים

וואלה! ברנז'ה

4.1.2010 / 15:21

יניב צדוק יישמש עורך הראשי של השידור החי בערוץ הילדים, חן קלימן מונתה למנהלת הדרמה בערוץ הילדים ובערוץ לוגי, ועדי תורג'מן מונתה למפיקה ראשית של לוגי

מינויים חדשים בנגה תקשורת. יניב צדוק מצטרף לערוץ הילדים כעורך ראשי של השידור החי. צדוק ערך בעבר באולפן ערוץ הילדים ולאחרונה ערך את התכניות "אחד נגד 100" ברשת, תכנית האירוח של שלישיית "מה קשור" ב-HOT והתכנית של נמרוד הראל בערוץ 10. כמו כן ערך צדוק משדרים מיוחדים דוגמת "אנשי השנה", "נבחרי הילדים", "מסך הזהב" ו "פרס אופיר". בשנים האחרונות ערך וביים גם את מופעי עיר ערוץ הילדים.

חן קלימן מונתה למנהלת הדרמה של ערוץ הילדים ולוגי, לצד תפקידה כעורכת הראשית של לוגי. בשנתיים האחרונות משמשת חן כעורכת ראשית של ערוץ לוגי האחראית על הפקות המקור של הערוץ, בהם "נשרים", "המועדון של לוגי", "מאה בתנך", "המובילים" ועוד. במסגרת תפקידה החדש תהיה אחראית גם על פיתוח ולווי תכני הדרמה החדשים של ערוץ הילדים. לצדה של קלימן מונתה עדי תורג'מן כמפיקה הראשית של ערוץ לוגי. תורג'מן, המשמשת גם כמפיקה של ערוץ 8, תהיה אחראית גם על הפקת הבית של מגזין התרבות היומי החדש של הערוץ "דיבור חדיש" בהגשת מירי חנוך ואסף הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully