וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפאת האגרה ב-2010 לקריאה שניה ושלישית

וואלה! ברנז'ה

4.1.2010 / 17:09

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה היום את הקפאת ההפחתה באגרת רשות השידור, שתעמוד גם ב-2010 על 360 שקל. מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר סירב לדחות את צעדי החירום

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה את הקפאת ההפחתה באגרת הטלוויזיה של רשות השידור גם ב-2010. הועדה דנה היום בהצעת החוק פעם נוספת, לאחר שבשבוע שעבר סירבה לאשר את ההקפאה ללא דיון מעמיק בנושא. ללא ההפחתה, תעמוד אגרת הטלוויזיה בשנת 2010 על 360 שקל. בדיון נידונה גם הצעה לדיון מהיר של חבר הכנסת רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) בנושא האיומים לסגירת רדיו רק"ע, המשדר בין היתר ברוסית ואמהרית, בעקבות המצב הכלכלי הקשה של רשות השידור.

במהלך הדיון הדגיש מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר כי אין כוונה לסגור את רדיו רק"ע, רשת מורשת, קול המוסיקה, או כל תחנה אחרת, כפי שחזר והודיע בעבר. לדבריו, "רדיו רק"ע לא ייסגר כל עוד רשות השידור לא תיסגר", כמו כן, הודיע המנכ"ל כי אינו מוכן לדחות ביצוע תכנית החירום כפי שביקשו נציגי העובדים ויושב ראש הועדה אופיר אקוניס. לדברי שקלאר, במצבה הגירעוני של רשות השידור, אין מנוס מביצוע צעדי החירום כפי שסוכמו על ידי הנהלת הרשות. בית המשפט האזורי לעבודה בירושלים צפוי להכריע מחר בבקשת ועדי העיתונאים של הרשות לצו הקפאה נגד צעדי החירום, שנכנסו השבוע לתוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully