וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי שרף הרוויח ברשות המים 550 אלף שקל בשנה

איילה צורף

6.1.2010 / 7:06

החוזה של שרף צפוי להסתיים בעוד כחצי שנה, והרשות בחרה לפרסם מכרז שככל הנראה יכלול הן את הייעוץ התקשורתי והן את ניהול הקמפיין

לכל המעוניינים: בקרוב ייפתח למכרז תפקיד יועץ התקשורת של רשות המים. מה השכר? מנהל הקמפיין של רשות המים שנערך במטרה לעודד חיסכון במים בקרב תושבי ישראל, מוטי שרף, הרוויח 550 אלף שקל לשנה (כולל מע"מ) תמורת שירותיו. שרף נשכר בסכום זה למשך שנתיים, שבהן הכניס לו התפקיד יותר ממיליון שקל. החוזה של שרף, שטיפל בניהול הקמפיין בלבד ולא סיפק ייעוץ תקשורתי מעבר לכך, צפוי להסתיים בעוד כחצי שנה, והרשות בחרה לפרסם מכרז שככל הנראה יכלול הן את הייעוץ התקשורתי והן את ניהול הקמפיין.

על פי הערכות של מקורות הקשורים ברשות, המכרז יתפרסם בתוך חודשיים-שלושה. רשות המים ניצבת זה כחצי שנה במרכז המולה ציבורית עקב היטל הבצורת, שהוקפא בלחץ פוליטי, ואישור הרפורמה בתעריפי המים, שהוביל לייקורם ביום שישי האחרון למרות התנגדות מבקר המדינה. בנוסף פתחו לפני חודש עובדי רשות המים בשביתה במחאה על הסחבת שבה נוקט משרד האוצר במשא ומתן עמם. על רקע זה נועץ בשבועות האחרונים מנהל הרשות, פרופ' אורי שני, כמה פעמים ביועץ התקשורת זמיר דחב"ש - אף כי בין דחב"ש ובין הרשות לא קיימת התקשרות חוזית והוא אינו מכהן באופן רשמי כיועץ תקשורת של רשות המים.

בתגובה לסכום ששילמה הרשות מסר שרף: "לא אתייחס לסכום עצמו, אך אומר כי נדרשתי לשכור כמה יועצים המתמחים בתחומי שיווק ואנו מנהלים יחד את קמפיין ההסברה כקבוצה". דחב"ש סירב להתייחס לדברים. שני העריך כי אכן צפוי להתפרסם מכרז לתפקיד, אך לא נקב במועדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully