וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליק על קרח

ענת קם

6.1.2010 / 17:53

אורי רודריגז גרסיא, מי שהיה בעבר עורך אתר אייס, יחזור להשיק מחדש את האתר הפעם כמנהל התוכן בקבוצת קו מנחה LMK

אורי רודריגז-גרסיא מונה לתפקיד מנהל התוכן בחברת קו מנחה LMK מקבוצת קו מנחה. רודריגז-גרסיא יהיה אחראי על ניהול התוכן באתרים בקבוצה, והפרויקט הראשון בו יעסוק יהיה ההשקה המחודשת של אתר ice, אותו ערך בעבר. קו מנחה השלימה את רכישת ice מידי קבוצת סיגלר תקשורת לפני כחודשיים. רודריגז-גרסיא, 40, יסיים בסוף החודש את תפקידו כעורך מדור נתח שוק בגלובס. לפני כן שימש כשש שנים וחצי כעורך אתר ice ועיתון "נמר של נייר" בקבוצת סיגלר. בעבר עבד כעורך בפורטל נענע, יועץ תקשורת ועורך וכתב בעיתונים שונים.

אורי רודריגז-גרסיא מסר: "אני מודה לגלובס על תקופה מעשירה בעיתון הכלכלי המוביל בישראל. לאחר שנים רבות של עבודת עריכה, אני חש כי זהו הזמן הנכון עבורי ליטול את המושכות של עולם התוכן באינטרנט, וביחד עם קבוצת קו מנחה, לפתח וליצור את הדור הבא של אתרי האינטרנט".

צח דרוקר, מנכ"ל קו מנחה LMK, מסר: "אנו רואים בתחום השיווק, הפרסום, יחסי הציבור והמדיה תחום פעילות אסטרטגי עבור הקבוצה, ומעוניינים להמשיך ולפתח אותו, הן מבחינת כלי העבודה שאנו מעמידים לרשות לקוחותינו והן מבחינת תוכן. אתר ice היה האתר הראשון שזיהה את הצורך במדיה עדכנית לעוסקים בענף זה, ובכוונתנו לרענן ולפתח אותו על מנת שיחזור לעמדת המוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully