וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שלי תסייע לחלי?

ענת קם

7.1.2010 / 18:26

קשת מבקשת מיושבת ראש ועדת האתיקה של הכנסת ח"כ שלי יחימוביץ' לבחון את דבריו של ח"כ כ"ץ שהשווה את "ארץ נהדרת" לתעמולה הנאצית

זכיינית ערוץ 2 קשת פנתה היום ליושבת ראש ועדת האתיקה של הכנסת, חברת הכנסת שלי יחימוביץ, בבקשה לבחון את התנהגותו של חבר הכנסת יעקב כ"ץ (האיחוד הלאומי) ואת הדברים שאמר בישיבת ועדת החינוך של הכנסת ביום שני האחרון. לטענת קשת, היועצת המשפטית שייצגה אותה בדיון עו"ד ורד אשכנזי מצאה עצמה תחת "מתקפה אישית, בוטה וחסרת רסן" של חבר הכנסת כץ שהאשים אותה באופן אישי באחריות למערכון בתכנית שעמד במרכז הדיון.

בהמשך נכתב: "אנו בשידורי קשת סבורים כי, הדברים מעידים על אי הבנת מהותה ותפקידה של הסאטירה ולוקים בחוסר סובלנות מסוכן. זאת ועוד, התנהגותו ודבריו של חבר הכנסת כץ חרגו ממסגרת חופש הביטוי, אינם הולמים נבחר ציבור, וחורגים מכללי האתיקה של חברי הכנסת". קשת ביקשה מיחימוביץ לבדוק את הטענות ולפעול למען הישנות מקרים כאלה בעתיד.

חבר הכנסת יעקב כץ זעם בישיבת ועדת החינוך על מערכון שהוצג ב "ארץ נהדרת" בו נראו מתנחלים שחטפו חייל. כץ אמר בדיון כי "כשיבוא יום ומדינת ישראל תנוהל על ידי הגורמים המשפטיים הנכונים, על ידי הממשלה הנכונה ובהחלטות רטרואקטיביות, האנשים האלו יועמדו לדין על אנטישמיות, כמו שבגרמניה ובפולין אנשים הועמדו לדין אחרי המלחמה. זה כמו שגבלס עסק בתעמולה נאצית, לכלך על יהודים ואחר כך שחטו יהודים".

טרם התקבלה תגובת חבר הכנסת יעקב כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully