וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו מנחה רכשה 50% מאתר 140

ענת קם

10.1.2010 / 15:35

שווי העסקה מוערך בכ-150 אלף שקל. קו מנחה תמכור באופן בלעדי את המדיה ב-140 ותקצה לאתר משאבי פיתוח וטכנולוגיה

קבוצת קו מנחה רכשה 50% מהבלוג 140.co.il של העיתונאית מעיין כהן המסקר את תחומי האינטרנט, המדיה והטכנולוגיה. היקף העסקה מוערך ב-150 אלף שקל. במסגרת העסקה, תמכור קו מנחה באופן בלעדי את המדיה ב-140 ותקצה לאתר משאבי פיתוח וטכנולוגיה, ושירותי אחסון וקידום מתוך אתרי הקבוצה. תכני האתר יורחבו ויתווספו כותבים חדשים לצד השקת כלים ושירותים שונים. האתר הוקם באוגוסט 2009 על ידי כהן, כתבת האינטרנט של TheMarker לשעבר, בשיתוף פעולה עם אתר נענע 10.כהן תמשיך לשמש כעורכת האתר וככותבת ראשית, ותחזיק במחצית השנייה של מניותיו, שעה שהסכם שיתוף הפעולה שלה עם נענע 10 הסתיים.

לאחרונה מונה אורי רודריגז-גרסיא, למנהל התוכן באתרי האינטרנט של קבוצת קו מנחה, שמתכננת לייצר שיתוף פעולה תוכני בין אתר 140 אתר אייס שנרכש לאחרונה על ידי הקבוצה ואתרים נוספים המיועדים להצטרף לפעילות בקבוצה.

צח דרוקר, מנכ"ל קו מנחה LMK מסר: "במהלך זה ממשיכה קו מנחה את אסטרטגיית ההתרחבות שלה באינטרנט לתחומי פעילות חדשים. הקבוצה, המחזיקה בין היתר בפורטל הכלכלה Bizportal, רכשה באחרונה את אתר החדשות בנושאי פרסום ומדיה ice, שיושק בקרוב מחדש ויכלול פעילויות ואתרים נוספים".

מעיין כהן מסרה: "אינטרנט ומדיה חברתית הופכים לתחומים רלוונטיים לחיי כל אחד ואחד מאיתנו. אין לי ספק שכניסת קו מנחה כשותפה, על ניסיונה העשיר וכוח האדם המקצועי שלה, תקפיץ את 140 קדימה, ותהפוך אותו לאתר נישה מקצועי ומוביל בתחומים אלה. זו גם הזדמנות להודות לנענע10 ולגיא אליאב על הבעת האמון הראשונית והעזרה המקצועית, שתרמו רבות לאתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully