וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: לעת עתה לא משביתים

ענת קם

10.1.2010 / 19:22

הועד המנהל של רשות השידור לא אישר היום את השבתת המגן של חלק מתחנות הרדיו. ועד עובדי ההנדסה: "מהלך אחראי הן כלפי משלמי האגרה והן כלפי העובדים"

הועד המנהל ברשות השידור החליט לא להצביע היום (ראשון) על השבתת מגן ברשות בעקבות פגישה עם ועד עובדי ההנדסה בקול ישראל. הועד תכנן שקל לאשר היום השבתת מגן בקול ישראל, שעיקריה סגירה חלקית או מלאה של חלק מתחנות הרדיו והעסקה בפועל רק של חלק מעובדי הרשות, זאת מהחשש שהחל מה-17 בינואר, אז נכנס לתוקפו סכסוך העבודה שהכריזו עובדי ההנדסה בגיבוי ההסתדרות, ינקטו העובדים בעצמם בעיצומים וצעדי השבתה.

בישיבה שהתקיימו היום הועלו מספר נושאים, בהם השלכות של שביתת מגן הכוללות פגיעה בציבור המאזינים ובמפרסמים בקול ישראל. כמו כן דנו הצדדים בצעדי החירום שננקטים לאחרונה ברשות בשל המצב הכלכלי הקשה אולם לא הוחלט על שינוי או הפסקה שלהם. גורמים בשני הצדדים הגדירו את הפגישה כטובה וחיובית.

גורם בועד עובדי ההנדסה אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מאוד מעריכים את ההחלטה הנבונה והאחראית שלא לאשר השבתת מגן ברשות. זה מהלך אחראי הן כלפי משלמי האגרה והן כלפי העובדים". מרשות השידור נמסר: "הועד המנהל החליט לדחות את החלטתו עד לישיבה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully