וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקסי ליידי

ענת קם

11.1.2010 / 23:10

אחרי שכבשה את טבלאות רבי המכר, מכוונת שרה פיילין לעבר המסך הקטן. תצטרף כפרשנית ל-FOX NEWS ערוץ החדשות הנצפה ביותר בפריים טיים

שרה פיילין מצטרפת לערוץ FOX NEWS כפרשנית. הערוץ הודיע היום (שני) כי המועמדת הרפובליקנית לתפקיד סגנית הנשיא בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2008 ומושלת אלסקה לשעבר, חתמה על חוזה רב שנתי במסגרתו תציג פרשנויות וניתוחים פוליטיים בפלטפורמות השונות שמפעיל FOX NEWS, כולל ערוץ העסקים, אתר האינטרנט ותחנת הרדיו שלו. כמו כן תשתתף פיילין בספיישלים מיוחדים בנושאים פוליטיים שישודרו בערוץ ותנחה כמה תכניות של הסדרה "סיפורים אמריקאיים אמיתיים" של FOX NEWS שעוסקת בסוגיות חברתיות.

פיילין, האישה הראשונה שנבחרה לתפקיד מושלת אלסקה, פרסמה לפני מספר חודשים אוטוביוגרפיה בשם "Going Rogue: An American Life" שהגיעה לראש רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס ומכרה למעלה ממיליון עותקים. חברת החדשות של FOX נמצאת בבעלות תאגיד התקשורת ניוזקורפ של רופרט מרדוק וידועה בתמיכתה במפלגה הרפובליקנית. למרות עמדותיו, FOX NEWS הוא ערוץ החדשות הנצפה ביותר בפריים טיים בארצות הברית.

פיילין אמרה היום לאתר FOX NEWS: "אני מתרגשת להצטרף לנבחרת הכשרונות וההנהלה של FOX. זה נהדר להיות חלק ממקום שמעריך חדשות הוגנות ומאוזנות". ביל שיין, סגן נשיא לענייני תוכן של FOX, אמר: "המושלת פיילין שבתה אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית ואנחנו שמחים לצרף את הקול הדינמי שלה למערך FOX NEWS".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully