וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיל סגר ביל

ענת קם

12.1.2010 / 19:20

מנהל התפעול של מעריב כתבי עת ליאור קיל פוטר מתפקידו לאחר שנה וחצי בלבד. גם מנהל מחלקת המחשוב המסחרי ומנהל מחלקת ההפצה עוזבים את העיתון

מנהל התפעול של מעריב כתבי עת ליאור קיל פוטר מתפקידו לאחר כשנה וחצי בלבד. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי לאחרונה הודיעה הנהלת העיתון לקיל על סיום העסקתו. קיל החל לעבוד במעריב לפני כשלוש שנים ועבד כסגנה של יעל נמרודי-גילת, מנכ"ל מעריב כתבי עת דאז, שהודיעה על עזיבתה ביולי 2008 לאחר כחצי שנה בלבד בתפקיד ועם עזיבתה מונה למנהל תפעול שלצדו מנהלים נוספים. נמרודי-גילת מונתה לתפקיד לאחר עזיבתו של רונן שקולניק בתום שלוש שנים. קיל, עורך דין בהכשרתו, עסק במקצוע לפני הגעתו למעריב. במסגרת ניהול תפעול קבוצת כתבי העת היה אחראי על המגזין "רייטינג", "את", "מעריב לנוער" ומגזינים נוספים שמפיצה הקבוצה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה המגזין "רייטינג" נדרש לאחרונה לקצץ כ-7% מתקציבו, קיצוץ שלישי בתוך שנה בלבד.

ליאור קיל אישר את הפרטים ומסר: "אני מאחל למעריב הצלחה".

עזיבות נוספות במעריב: ראובן רוזנבלום, מנהל מחלקת המחשוב המסחרי, עוזב את העיתון לאחר כ-30 שנים בתפקיד ומנהל מחלקת ההפצה אלי בר עוזב לאחר למעלה מ-25 שנים. השניים הגיעו לאחרונה להסדר פרישה מוקדמת בהסכמה ויסיימו בקרוב את תפקידיהם. טרם מונו להם מחליפים.

אוה מדז'יבוז', מנכ"ל קבוצת מעריב מסרה: "אני מבקשת להודות לליאור, ראובן ואלי על תרומתם הנכבדת למעריב, ומאחלת להם הצלחה רבה בהמשך דרכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully