וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה, תזיז אחורה

ענת קם

13.1.2010 / 16:42

רשת וערוץ 10 מתגוששים בבוץ: רשת הקדימה את שידור הסרט של אופירה אסייג על מוני פנאן ליום שני כדי לשדרו מול הסרט שאמנון לוי מכין לערוץ 10. בתגובה הקדים ערוץ 10 את שידור סרטו לשבת הקרובה

רשת וערוץ 10 יוצאים למערכה נוספת על תשומת לבם של הצופים. לאחר שנודע לאנשי ערוץ 10 ממפרסמים כי רשת מתעתדת להקדים את שידור סרטה של אופירה אסייג על מוני פנאן ליום שני הקרוב כדי להיות משודר מול סרט של אמנון לוי על הפרשה, החליטו בערוץ להקדים את שידור הסרט של לוי למוצאי שבת הקרובה. הסרט ישודר במקום הסרט התיעודי "הנשים של אבא" בשיבוץ שאפתני ראש בראש עם תכנית הדחה ב"האח הגדול" של קשת.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, העיתונאית אופירה אסייג מביימת סרט על פרשת פנאן שיכלול חומרים חדשים וראיונות בלעדיים עם בני משפחתו. רשת רכשה את הסרט לאחר שגם ערוץ 10 שקל לרכשו ותכננה לשדרו בתחילת פברואר. בימים האחרונים משדר ערוץ 10 פרומואים לסרט שמכין אמנון לוי על הפרשה ושתוכנן להיות משודר ביום שני הקרוב במקום התכנית "שומר מסך". ככל הנראה בעקבות הפרומואים החליטה רשת להקדים את סרטה ולשבצו מול גרסת ערוץ 10.

בקיץ האחרון שידר ערוץ 10 את סרטם של קסטינה הפקות על פרשת דודו טופז כאשר באותו ערב שודרה במהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 כתבה נרחבת בנושא ובה חלקים מהסרט שמכין אילן שושן על טופז לרשת.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים. מרשת נמסר: ערוץ 10 טועה ומטעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully