וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: נערכים לאפשרות של השבתת מגן

ענת קם

14.1.2010 / 19:50

בהרכב של שלושה חברים, אישר הועד המנהל של רשות השידור הכנת תשתית למקרה למקרה שהרשות תידרש להשבתה. ביום ראשון ייכנס לתוקף סכסוך העבודה שהכריזו עובדי ההנדסה

הוועד המנהל של רשות השידור אישר היום להנהלת הרשות להחל בצעדי ההיערכות להשבתת מגן במידה שזו תידרש כתגובה לצעדים שינקטו העובדים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בישיבה בה נכחו חברי הועד ראובן שלום, רחל קרמרמן ויעקב נווה אושר להנהלה להיות ערוכים למקרה שהרשות תידרש לבקש מבית הדין לעבודה אישור להשבתת מגן. היערכות זו כוללת ניסוח הבקשה המשפטית והכנת מתווי שידורים שונים להשבתת המגן, שיוחלו בהתאם לצעדי העובדים. לדוגמה, אם עובדי הרשות יחליטו על עיצומים ברדיו בלבד, תוחל השבתת המגן רק ברדיו והטלוויזיה תמשיך לפעול כרגיל.

סכסוך העבודה שהכריזו עובדי ההנדסה ברשות השידור, הכולל את עובדי ה רדיו והטלוויזיה, ייכנס לתוקפו ביום ראשון הקרוב. העובדים טרם החליטו באילו צעדים ינקטו והם בוחנים כרגע כמה אפשרויות לעיצומים ברשות. בתום שבועיים מהכרזת צעדי העיצומים של העובדים תוכל הרשות לבקש מבית הדין לעבודה השבתת מגן במתווה שיתאם את העיצומים.

ישיבת הועד המנהל שהתקיימה היום אמורה הייתה לדון גם במנהל חטיבת ההנדסה במרכז החדשות בקול ישראל ליאוניד שרייר, שהודח לאחרונה מתפקידו על ידי מנהל קול ישראל אריה שקד לאחר שסירב למלא את הנחיות ההנהלה ליישום צעדי החירום ברשות. שרייר לא נידון לבסוף בישיבה אולם שקד הודיע היום לאחד מנציגי ועד עובדי ההנדסה כי שרייר לא יחזור לתפקידו הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully