וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סוף

עמית הרמן

16.1.2010 / 0:23

אחרי הליטופים שקיבל מאילנה דיין, חוטף יאיר לפיד סנוקרת מיוסי ורטר בהארץ. לפיד עצמו מכניס אחת רצינית לשרים ולחברי הכנסת בטורו בידיעות אחרונות. עמית הרמן שוקל את דרכו

שיר שמח

שלא תגידו שלא אמרנו לכם. הניינטיז חזרו ובענק. זה התחיל עם מלחמות העיתונים שירדו לשפל המדרגה, המשיך עם הירידות על ביבי שהזכירו את הקדנציה הראשונה, ועכשיו הגיע רגע השיא: שובה של שרה. ובמקום חרצוף היא קיבלה הפעם את עלמה זק בחיקוי משפיל ב"ארץ נהדרת".

ידיעות אחרונות חושף את כתב התביעה שהגישה סוכנת הבית של משפחת נתניהו בשש השנים האחרונות. הטיפול בסיפור חריג ביותר. העיתון מפרסם על פני כפולה שלמה, בלי מודעה, את עיקרי כתב התביעה. הכתבה כולה היא רק כתב התביעה כלשונו.

מחצית מהשער של ידיעות אחרונות מוקדש לשרה נתניהו (את השער היא חולקת עם גואל רצון וילדה מסכנה מהאיטי). בהפניה אנחנו לומדים שטרם הוגש כתב הגנה, אבל באולפן שישי טען עורך-הדין של משפחת נתניהו כי הם למדו על התביעה מהעיתון. ואכן, תגובה של משפחת נתניהו לא מופיעה בכתבה. גם לא הערה כי תגובתם התבקשה והם טרם השיבו עד לסגירת הגיליון. מאוד מוזר.

אנחנו מצפים לתגובה ציונית הולמת מהפלנגות של שלדון, כבר בשבוע הקרוב.

הוא שוב שלי

שבועיים עברו מאז הכריז הממונה על ההגבלים העסקיים שידיעות אחרונות אינו מונופול, אבל העיתון של המדינה ממשיך להתנהג כאילו הוא אין עוד מלבדו. שער "7 ימים" מציג את השופט בדימוס שלי טימן שמשתלח במערכת המשפט.

כתב האישום החריף של טימן כבר פורסם בהרחבה בעיתון הארץ במרץ 2008. כולל התייחסויות שלו לפרשות קצב ורמון. ובכלל מאז פרישתו של טימן אין לו בעיה לפתוח את הג'ורה כאילו הוא יעל פוליאקוב. אבל מלחמת בני האור בבני החושך מצדיקה כל מחזור.

גם שער "7 לילות" פותח תיקייה זהה עם זאב רווח ש"רק עכשיו" מדבר על פרשת ההטרדה המינית. כן, בטח, רק עכשיו.

סוכריית ורטר'ס אורגינל

אלף שירים ליאיר לא יוכלו לבטא את מה שיוסי ורטר כתב על יאיר לפיד בהארץ. וכנראה שגם לא חצי שעה נוספת עם אילנה דיין. ככה זה כשאתה לא חייב כלום לאבי ניר, אבי וייס או לקידום הערוץ שבו אתה עובד.

ורטר, כוס התה החביבה בתפריט סוף השבוע של מדור סוף, משווה את לפיד לגאידמק. הוא מוציא את המאמי הלאומי מהארון הפוליטי, ומעלה את הסוגיה האתית - שאיפותיו הפוליטיות של לפיד נוכח עבודתו כמגיש "אולפן שישי".

לפעמים טוב שיש את מעריב לחבוט באילנה דיין, ולפעמים זה מ-עולללה שיש את הארץ בשביל לתקוע את לפיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מוסף עם נעלם

הכתבה של רונה סגל במוסף הארץ על הפרימה בלרינה שקפצה אל מותה מהקומה התשיעית באשדוד הייתה מרתקת. חבל שהיא לא מצאה את דרכה לשער במקום הכתבה הקצת טרחנית על כל מיני דון דרייפרים שמסתובבים בינינו כדי לא לשלם חובות לעירייה. באמא שלכם.

ואיזה טוקבקיסט הצליח לשכנע את לינוי בר-גפן ומירון רפופורט לראיין מתנחלים שתומכים במדינה דו-לאומית? זו הייתה יכולה להיות כתבה מעניינת במוסף אחר, אבל הטיפול הסטרייטי שמעניק המוסף לכנופיה המחופפת הזאת גורם לך לסנן "באמא שלכם" ולהעביר עמוד.

הניחו להולכים

ב"תרבות מעריב" הבינו שאף אמן לא ייצא מהארון עבורם, אז החליטו לנקר בגופות המתים.

מנחם בן מספר על עבודתו בתור "סדרן הזיונים של דוד אבידן". זו גם הכותרת של הכתבה, והיא לא משאירה הרבה מקום לדמיון.

בן מספר על ימיו כשוליה של אבידן, על הטכניקה שלו לצוד בחורות בדיזנגוף עבור המנטור שלו, ומגדיר עצמו "סרסור קטן וחקייני". נניח שזאת פיסת עיתון צהובה וסבירה. בפעם הבאה ש"תרבות מעריב" ייקלעו למצוקה אפשר גם לפנות לדנקנר בשביל טראש על דן בן-אמוץ. למי ששכח.

ציוץ קטן

@@@עמודי החדשות עסקו בהרחבה באסון בהאיטי, והחיפוש של עורכי המוסף לשבת של ידיעות אחר זווית מעניינת השאיר אותם עם זיכרונות של גדעון מירון מרעידת האדמה בטורקיה.

@@@סחתן ל"ישראל שישבת" על תחקיר רציני ראשון, גם אם לא סקסי. שחיתות במד"א. יופי מוטי גילת, ברכות מיכה לינדנשטראוס.

@@@נשארו עוד אנשים שמאמינים בברק אובמה. תודה לך יעל שטרנהל על האמונה במוסף "הארץ השבוע".

@@@ויש אנשים שמאמינים שהחרדים בדרך להיות מנוע הצמיחה החדש של ישראל. הם אחראים לכתבת השער של "מעריב עסקים".

@@@מי העו"ד הניג'ס שירים את הכפפה ויתבע את מלון "דן תל-אביב" על המודעה ב"סופשבוע" שמשתמשת בתמונותיהם של אורחיו לשעבר: מדונה, פול מקרטני וליידי גאגא?

@@@והאם זה באמת היה אברי גלעד שענה לשיחה ממתינה של ליאורה ב"סופשבוע" ודיבר בשלווה וברוגע על החיקוי של אסי כהן ב"ארץ נהדרת"?

שיר ליאיר

אם צה"ל כבר לא יכול לנצח, לפיד את הנוסחה בשבילכם יפצח/

הסוד הוא בחינוך מעולה להמונים, אבל בשביל זה צריך שהממשלה תשקיע מזומנים/

רק ששם יושבים חדלי אישים, "חבורת זבל דלוחה ואטומה", אז באמא שלכם בארבע מילים: הצביעו יאיר לראשות הממשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully