וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן גוראון הוא איש השיווק של 2009

ענת קם

17.1.2010 / 16:25

סמנכ"ל השיווק של בזק נבחר לאיש השיווק של השנה בעקבות מהלך המיתוג מחדש המתמקד בתקשורת הביתית תחת הסיסמא "בזק - הכי טוב בבית" והשקת רשת ה-NGN

איגוד השיווק הישראלי בחר בסמנכ"ל השיווק של בזק רן גוראון כאיש השיווק של שנת 2009. התואר הוענק לו בכנס השיווק 2010 שהתקיים היום (ראשון) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. גוראון, שנבחר גם כאיש השיווק של ינואר 2009, ניהל את המיתוג מחדש של בזק, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמא "בזק - הכי טוב בבית". היום, לאחר כשנה מתחילת המהלך, בזק אחראית ל-90% מהרשתות האלחוטיות בבתים הפרטיים ומעל חצי מיליון מלקוחות החברה הצטרפו לרשת הביתית. מהלך זה וכן השקת הרשת המהירה NGN לצד מהלכים נוספים הביאו לשיא ברווחיות החברה ולשיאים חיוביים בתדמיתה.

רן גוראון מכהן כבר ארבע שנים כסמנכ"ל השיווק של בזק. לפני כן היה סמנכ"ל שיווק בחברת ברק 013, ולפני כן מנהל שיווק עסקי בחברת סלקום. גוראון, 41, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ו-MBA במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

המועמדים האחרים לתואר איש השיווק של השנה היו שאר נבחרי "איש השיווק של החודש" ב-2009, ובהם סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחברת החדשות של ערוץ 2 לירן דן, מנהל רשות המים פרופ' אורי שני, ראש אגף השיווק של אל על עמית לבני, סמנכ"ל השיווק של מעבדות מטרנה גלי ניר, סמנכ"ל השיווק של yes דרור בהט, דובר עיריית תל אביב-יפו הלל פרטוק, העורך הראשי של גלובס חגי גולן, בהבעלים של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" רמי לוי, מנכ"ל תמי 4 דני טראגן, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות שרון מומן ומנהל שיווק דטרגנטים בהנקל סוד גל שולמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully