וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינויו של אמנון נדב לתפקיד יו"ר הרשות השניה

ענת קם

17.1.2010 / 18:36

נדב ייכנס לתפקיד רק אם יאושר מינויו של אילן אבישר כממלא מקום פעיל שלו שידון בענייני הרדיו, זאת מחשש לניגוד אינטרסים כיוון שנדב שימש כיו"ר דירקטוריון תחנת הרדיו האזורי רדיוס

אמנון נדב צפוי להתמנות ליושב ראש מועצת הרשות השנייה במקומה של נורית דאבוש, לאחר שועדת שפניץ לאישור מנויים בשירות הציבורי אישרה את מינויו. עם זאת, נדב ייכנס לתפקיד רק אם יאושר מינויו של אילן אבישר כממלא מקום פעיל של נדב שידון בענייני הרדיו. בשל תפקידו הקודם של נדב כיושב ראש דירקטוריון תחנת הרדיו האזורית "רדיוס" יימנע ממנו לדון כיושב ראש מועצה בנושאי הרדיו ולשם כך נדרש מינויו של אבישר. אם יאושר, תסלל הדרך למינויו של נדב.

בימים אלו ממתינים במשרד התקשורת להגשת טפסי ניגודי העניינים של כל המועמדים שאושרו בועדת שפניץ לחברות במועצת הרשות השנייה שאמורה להתחיל את כהונתה בשבועות הקרובים. גורמים בתקשורת העריכו כי מינוי המועצה החדשה עוכב עד לסיום סאגת ערוץ 10 מאחר שהמועצה הנוכחית היא זו שטיפלה בנושא מתחילתו. כזכור, בשבוע שעבר אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת את הצעת החוק להארכת זיכיון הערוץ שצפויה לקבל את אישור המליאה בקריאות שנייה ושלישית בשבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully