וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הפועל ירושלים באירופה בדרך לערוץ הספורט

ענת קם

19.1.2010 / 20:56

המשחקים המוקדמים של טורניר היורוקאפ בכדורסל שודרו עד עתה בערוץ 1 ללא תשלום עבור זכויות השידור בשל רצון הקבוצה בחשיפה למפרסמים. גם ערוץ הספורט צפוי לשלם סכום נמוך

ערוץ הספורט צפוי לשדר את משחקי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים ביורוקאפ, טורניר הכדורסל השני בחשיבותו באירופה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי הנהלת הקבוצה מנהלת משא ומתן עם הערוץ על שידורי משחקי הבית והחוץ של הקבוצה בשלב הטופ-16, שככל הנראה ישדר את המשחקים גם ב-HD.

עד עתה שודרו משחקי הפועל ירושלים בכדורסל בערוץ 1, אולם זכויות השידור לא נמכרו לערוץ באופן רשמי. גורם ברשות סיפר לוואלה! ברנז'ה כי הנהלת הקבוצה והרשות סיכמו על שידור כל משחק בנפרד וזאת ללא תשלום מרשות השידור, שסירבה לרכוש את הזכויות בשל מצבה הכספי הקשה. הנהלת הקבוצה חפצה בשידור המשחקים על מנת לקבל הכנסות מנותני החסות והמפרסמים בצדי המגרש. לאחרונה הביע ערוץ הספורט עניין בשידורי המשחקים וצפוי לשדרם תמורת תשלום נמוך.

המשחק בין הפועל ירושלים ואריס סלוניקי ששודר בערוץ 1 בשבוע שעבר זכה לנתון צפייה נמוך מאוד, 2.5%. לשם השוואה, משחקי קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב ביורוליג המשודרים בערוץ ספורט 5+ זוכים בממוצע לכ-7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully