וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב חדשות 2 ל-2010: 96.3 מיליון שקל

ענת קם

19.1.2010 / 22:21

דירקטוריון חברת החדשות צפוי לאשר בישיבתו הקרובה את הקיצוץ עליו סיכם צוות החשיבה בראשות המשנה למנכ"ל חברת החדשות אורי שלוש

תקציב חברת החדשות של ערוץ 2 צפוי לעמוד בשנת 2010 על 96.3 מיליון שקל. ועדת התקציב של דירקטוריון החברה דן היום בהצעת צוות החשיבה שכונס לשם דיון במחלוקות על התקציב ובקשת הזכייניות רשת וקשת, המממנות את החברה, לבצע קיצוצים מינוריים בתקציבה. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לצורך העניין הוקם צוות בו השתתפו נציגי הזכייניות והמשנה למנכ"ל חברת החדשות אורי שלוש, שגיבש מסגרת תקציב המוסכמת על הצדדים וצפויה לקבל בקרוב את אישור דירקטוריון החברה.

תקציב חברת החדשות לשנת 2009 עמד על כ-97.5 מיליון שקל, סכום שאושר בתום חודשים ארוכים של דיונים בין הצדדים, לאחר שבדצמבר 2008 דרשו הזכייניות קיצוץ של 10% בתקציב החברה בעקבות המשבר הכלכלי הקשה והצפי לירידה בהכנסות מפרסום. בין היתר, דרשו הזכייניות קיצוץ של מיליון וחצי שקלים בתקציב אתר האינטרנט של חברת החדשות. לבסוף אושר התקציב לאחר הפחתה נמוכה יותר מזו שנדרשה במקור. הקיצוץ הקל שיתבצע עכשיו צפוי להתבטא בעיקר בתקציב הפחת וברזרבות הכספיות.

יושב ראש דירקטוריון חברת החדשות ד"ר יהודה לנקרי אישר את הפרטים ומסר כי הוא מקווה שהתקציב יאושר בישיבת הדירקטוריון. מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully