וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין מוזר

ענת קם

20.1.2010 / 16:37

אילנה דיין, "עובדה" וטלעד יפרדו ממשרד ליבליך-מוזר בערעור לבית המשפט העליון על פסק הדין בעניין סרן ר' וייוצגו על ידי עורכי הדין גיורא ארדינסט ויוסי עבאדי

אילנה דיין וטלעד יפרדו ממשרד עורכי הדין ליבליך-מוזר שייצג את הצדדים בתביעת לשון הרע שהגיש נגדם סרן ר'. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי הצדדים ישכרו פרקליטים שונים. דיין ומערכת "עובדה", המשודרת כיום בקשת שכרו את שירותיו של עורך הדין גיורא ארדינסט ממשרד ארדינסט, בן נתן ושות' ואילו טלעד שכרה את עורך הדין יוסי עבאדי השותף במשרד רם כספי ושות'. עבאדי מילא בעבר מספר תפקידים בתחום התקשורת, בהם ראש מערכת החדשות בגלי צה"ל, עמד בראש מינהלת הסדרת השידורים לציבור, והיה מועמד לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2.

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים נעם סולברג קבע בפסק דין שנוי במחלוקת כי על דיין וטלעד לשלם לסרן ר' 300 אלף שקל והוצאות משפט בתביעת הדיבה שהגיש נגד מערכת התכנית. סרן ר' תבע את "עובדה" בעקבות כתבה ששודרה בתכנית ב-2004 בה נטען כי ביצע וידוא הריגה בנערה בת 13 שהתקרבה למוצב עליו פיקד ברצועת עזה. התביעה הוגשה נגד דיין וטלעד, זכיינית ערוץ 2 לשעבר ששידרה באותה תקופה את התכנית.

בית המשפט העליון דחה לפני מספר ימים את התאריך האחרון להגשת הערעור על פסק הדין ל-31 בינואר בעקבות בקשת "עובדה".

מטעם אילנה דיין ומשרד עורכי הדין ליבליך מוזר נמסר: "בשל הבדלי גישות שאינם נוגעים למהותו של התיק הוחלט ביחד שהייצוג של אילנה דיין וטלעד יתבצע במשותף על ידי עורכי הדין גיורא ארדינסט ויוסי עבאדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully