וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב המדיה של ביטוח ישיר ו-9 מיליון עובר ליוניון ואדלר-חומסקי

איילה צורף

21.1.2010 / 11:47

התקציב בגובה של 30 מיליון שקל, יחולק כך ש-60% ממנו יופנה לרכישת שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום עבור המותג ביטוח ישיר ו-40% יופנו לפרסום המותג 9 מיליון

תקציב רכש המדיה של חברת הביטוח IDI עובר ממקאן יוניברסל (של קבוצת הפרסום מקאן אריקסון) לחברות רכש המדיה יוניון של אורן יוניוב ומדיה.קום של אדלר-חומסקי.

מביטוח ישיר נמסר כי מדובר על תקציב בגובה של 30 מיליון שקל, שיחולק כך ש-60% ממנו יופנה לרכישת שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום עבור המותג ביטוח ישיר, שמטופל במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ו-40% יופנו לפרסום המותג "9 מיליון" שמטופל באדלר-חומסקי.

עבור שני המשרדים שמקבלים את התקציב מדובר בבשורה משמעותית. שנים ארוכות הם טיפלו בתקציבי הפרסום של המותג אך לא רכשו עבורו את המדיה, בשל החלטת ביטוח ישיר לפצל את רכש המדיה מהקריא ייטיב. כעת הם יעברו לרכוש את שטחי הפרסום, פעילות שמניבה את עיקר ההכנסות למשרד הפרסום. יוניון תרכוש את שטחי הפרסום עבור המותג שמטופל בידי שלמור-אבנון-עמיחי, ומדיה קום עבור זה שבידי אדלר-חומסקי.

רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר, מסר בתגובה: "בביטוח ישיר קיימת הערכה מאד גבוהה למקצועיות ולמסירות של יוניברסל ואנו רואים בה שותף משמעותי לצמיחה של החברה בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully