וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד נפש

ענת קם

21.1.2010 / 17:02

אתר ONE פירסם ראיון טלפוני שערכה אופירה אסייג עם סופנסר בית"ר ירושלים גומא אגייאר ולא הסיר אותו למרות צו איסור פרסום. רוני רימון, יועץ התקשורת של משפחת אגייאר עולה למתקפה

"התנהלות מהמרמה הנמוכה ביותר, התנהגות עתונאית ירודה מאד". במילים קשות אלה תוקף יועץ התקשורת רוני רימון, נציגו של ספונסר בית"ר ירושלים גומא אגייאר, את ONE שהעלה אמש ראיון שערכה אופירה אסייג עם אגייאר המאושפז בבית חולים פסיכיאטרי . רימון הפיץ אמש גילוי דעת וכתב: " ONE הקליט שיחה עם אדם חולה, הנמצא היכן שהוא נמצא, בין השאר, בשל אמירות 'לא פרלמנטריות', המציגות אותו באור מביך. כל איש תקשורת סביר, וגם הציבור הרחב, מבין ששום אדם לא היה אומר את אשר אמר כאשר דעתו צלולה במאת האחוזים".

הקלטה של הראיון אותו קיימה אופירה אסייג עם אגייאר עלתה אמש לאתר, שעתיים לאחר מכן הוצא צו איסור פרסום על פרטי אשפוזו של אגייאר לבקשת משפחתו, אולם עדיין ניתן היה למצוא את השיחה באתר. המשפחה טענה בבית המשפט כי פרסום כזה עלול לפגוע במצבו הבריאותי וכן מפר את פרטיותו. קודם להוצאת הצו, בשעה שמונה בערב פנתה עורכת הדין מטעם המשפחה הדס לוי למערכות כלי התקשורת והודיעה כי בוצעו ניסיונות לראיין את אגייאר וכל ניסיון כזה יפגע בפרטיותו.

מ-ONE נמסר בתגובה: "ברגע קבלת צו איסור הפרסום במשרדי ONE הסרנו הן את ידיעת הווידאו והן את תמלול הראיון משרתי האתר. לצורך נקיטת משנה זהירות פנינו לגוגל בדרישה שיסירו כל אפשרות לצפות בידיעה”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully