וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנאים ב-yes הצטרפו להסתדרות

ענת קם

24.1.2010 / 14:18

העובדים טוענים כי קיים חשש לביטחונם התעסוקתי שכן מנהלי העבודה האזוריים מפטרים עובדים ותיקים בצורה שרירותית. yes: טענות אלה לא נמסרו להנהלה"

הטכנאים ב-yes הצטרפו לפני מספר ימים להסתדרות. במהלך סוף השבוע הודיעה ההסתדרות למנכ"ל החברה רון אילון על התארגנות הטכנאים וכן על בחירת ועד פעולה לשם משא ומתן על הסכם קיבוצי לטכנאים. העובדים טוענים כי קיים חשש לביטחונם התעסוקתי שכן מנהלי העבודה האזוריים מפטרים עובדים ותיקים בצורה שרירותית. כמו כן טוענים מהעובדים כי שכרם נמוך וקרוב לשכר המינימום וכי שעות העבודה שלהם אינן מסודרות.

ב-yes מועסקים כ-260 טכנאים העובדים בפתרון תקלות וחיבור לקוחות חדשים. בשלב זה ההתארגנות כוללת את הטכנאים בלבד. התארגנות הטכנאים ב-yes מצטרפת לשורת התארגנויות העובדים בהסתדרות בתקופה האחרונה, בהן עובדי סונול, חברת הקייטרינג "שפע", מפעל תפרון, העובדים המנהליים של האוניברסיטה הפתוחה ועוד.

יושב ראש ועד הפעולה הנבחר, ליאור דרוקר מסר: "כל מה שאנו רוצים זה להסדיר את תנאי העסקתנו תחת הסכם עבודה קיבוצי וכדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות החברה".

מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות מירה ארינובסקי מסרה: "אנו קוראים להנהלת החברה לפתוח עימנו במשא ומתן להסדרת תנאי העסקת הטכנאים במסגרת הסכם קיבוצי".

מ-yes נמסר בתגובה: "yes ידועה כחברה הדואגת ל-2,400 עובדיה ופתוחה לבקשותיהם ורצונותיהם, במגבלות השוק התחרותי היום. אנו בעד זכות ההתאגדות באשר היא זכות יסוד של אזרחי מדינת ישראל. לפי החוק יש צורך בלפחות שליש ממספר עובדי החברה כדי להכניס לחברה ארגון עובדים יציג. אנו ממתינים לקבל מההסתדרות את רשימת העובדים החתומים, כנדרש בהתאם לדין. הטענות המושמעות כאן לא נמסרו להנהלה וחבל שכך. אם הן אכן נכונות, הרי מדובר בטענות שהנהלת yes נחושה להתייחס אליהן ברצינות. כל עובד החש פגוע מוזמן לפנות אל הנהלת החברה באופן אישי ולהעלות טענות אלה, כדי שיבדקו וכדי שזכויותיו לא תפגענה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully