וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינת שמיר עוזבת את ערוץ 10

ענת קם

24.1.2010 / 15:01

מנהלת תחום הדרמה בערוץ הודיעה הבוקר על פרישתה: "חרף המשברים שליוו את דרכו של הערוץ מיום עלייתו לאוויר, תמיד ניתן בו מקום של כבוד ליצירה וליוצרים"

עינת שמיר, מנהלת תחום הדרמה בערוץ 10, הודיעה הבוקר על סיום תפקידה בערוץ לאחר שבע שנים וחצי. בתקופת עבודתה בערוץ 10 מילאה עינת שמיר מספר רב של תפקידים. בשנתיים וחצי האחרונות כיהנה כמנהלת הדרמה. את דרכה בערוץ החלה כמפיקה ראשית ומנהלת תחום הבידור.

בין הפרויקטים המרכזיים עליהם חתומה שמיר: "החברים של נאור", "לאהוב את אנה", "מגדלים באוויר", "האמת העירומה", "חמישה גברים וחתונה" ועוד. בתחום ההפקה חתומה שמיר על משדר הבחירות של ערוץ 10 בכיכר רבין ב 2006 ועל משדרים רבים נוספים.

בטרם הגיעה לערוץ 10 כיהנה שמיר בתפקידי הפקה ועריכה בכירים בתכניות "רשות הבידור" ו"הראשון בבידור" עם דודו טופז, "יאיר לפיד חי בעשר", "רק בישראל", "סוגרים שבוע" ו"פותחים שבוע" עם אמנון לוי ועוד.

שמיר מסרה היום: "ערוץ 10 היווה עבורי במשך כל השנים בית חם. חרף המשברים שליוו את דרכו של הערוץ מיום עלייתו לאוויר, תמיד ניתן בו מקום של כבוד ליצירה וליוצרים. אני גאה על הזכות שהיתה לי לעבוד מול היוצרים והמפיקים בישראל ולהביא למסך מוצרים טלוויזיוניים איכותיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully