וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קחו פסק זמן בסחטנות"

ענת קם

24.1.2010 / 16:22

שליח קול ישראל להאיטי רן בנימיני תוקף במכתב חריף את ועד הטכנאים, שאינו מאפשר לו להעביר ראיונות מוקלטים מאזור רעידת האדמה. גורם בועד: "הוא שליח לדבר עבירה"

רן בנימיני, שליח קול ישראל להאיטי העביר היום למערכת החדשות של רשת ב', בו הוא תוקף את ועד הטכנאים שאינו מאפשרים לו להעביר הקלטות של קולות וראיונות מאזור האסון. הטכנאים משבשים את העבודה במחאה על צעדי החירום בהם נוקטת לאחרונה רשות השידור, במסגרתם צומצמה עבודת הטכנאים וכן הוחלט לשלוח את בנימיני להאיטי ללא ליווי של טכנאי.

בנימיני מאשים את ועד הטכנאים בסחטנות ומוחה על מה שהוא מכנה ניצול ציני של האסון בהאיטי לטובת המאבק של וועד הטכנאים: "בהוראת הועד חובלו יומני חדשות, בהוראתו רשת ב' היא הרשת היחידה בעולם שלא הביאה קולות מוקלטים מאזור האסון, ובגללו נגרם נזק עצום גם לשם שלנו".

בנימיני קורא לחבריו ברשת ב' לא להמשיך להשלים עם המצב, "עם הכוחנות שמחזיקה את היד על השאלטר של רשת ב'". במכתבו של בנימיני מתואר מקרה נוסף בו הוא העביר טלפון למרואיין, דוקטור יובל לוי, רופא ילדים חבר במשלחת הישראלית להאיטי, במהלך שידור חי בתכנית "כל היום", אולם "מישהו החליט לסגור עליו את השאלטר". בנימיני מסיים את מכתבו וכותב: "הרגשתי בושה על הביזיון המקצועי שגרם לרשת ב' בבריונות ועד הטכנאים. חשבתי עליכם אנשי הועד: מול האיש הגדול הזה, אין לכם מושג כמה שאתם נראים קטנים".

גורם בועד עובדי ההנדסה בקול ישראל אמר היום לוואלה ברנז'ה: "אני לא יכול להתייחס למכתב כי עוד לא ראיתי אותו, אבל רן בנימיני לא מעניין אותי. הוא לא פקטור מבחינתנו. הוא נלחם בעובדים ופוגע בהם וכדי לקדם את עצמו הוא מוכן לדרוך על גופות. הוא דוגמא שלילית בעיני, הוא שליח לדבר עבירה".

מרשות השידור נמסר: "המכתב נכתב מדם ליבו של כתב שנמצא בחזית, ומשקף היטב את היחסים הבעייתיים ביחסי העבודה המתבטאים בפירמידה ההפוכה ברשות השידור. תוכנו של מכתב זה מעיד על הצורך ברפורמה שתתקן סדרי עולם ביחסי העבודה ברשות השידור. חבל שטכנאי קול ישראל לא הבינו את גודל השעה ולא גילו שאר רוח מול אסון בקנה מידה עולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully