וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק לקשת

ענת קם

24.1.2010 / 17:55

הרשות השניה אישרה העברת 20% ממניות קשת לחברת ג'י.אן קומיוניקשיין אינדסטריס בע"מ אשר בשליטתה של גל נאור, בתו של איש העסקים יצחק תשובה

מועצת הרשות השנייה אישרה הערב, (ראשון) את העברת מניות בנק לאומי בזכיינית ערוץ 2 קשת לחברת ג'י.אן קומיוניקשיין אינדסטריס בע"מ אשר בשליטתה של גל נאור, בתו של איש העסקים יצחק תשובה. עסקת מכירת מניות בנק לאומי התבצעה למעשה כבר בחודש ספטמבר האחרון, אז רכשה החברה של נאור 20% ממניות הזכיינית תמורת כששה מיליון דולר. בנק לאומי נדרש למכור את אחזקותיו בקשת בשל מגבלות הבעלויות הצולבות - לבנק מניות ב- yes. בנוסף אישרה הרשות את מינוים של הדירקטורים מטעם ג'י.אן קומיוניקשיין אינדסטריס, נאור עצמה ועידן ולס. ולס כבר שיתף פעולה בעבר עם קשת כשהתמודד בריאליטי "השגריר", אולם לא זכה.

עסקת מכירת מניות לאומי בקשת למשפחת תשובה בוצעה על פי הערכות באמצעות החברה של הבת גל נאור בשל מגבלת האחזקות של האב יצחק תשובה על גופי תקשורת נוספים. תשובה מחזיק כיום כ-16% ממניות HOT באמצעות חברת דלק שבשליטתו ולא היה יכול לרכוש בעצמו מניות בקשת.

יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש בירכה את הדירקטורים הנכנסים והודתה לנציגי בנק לאומי שפעלו כדירקטורים במשך שנים ארוכות. דאבוש ציינה כי הוא מאמינה שהיציבות הכלכלית והאיכות המסכית תמשיך לאפיין את קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully