וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים כובשות

ענת קם

25.1.2010 / 13:39

דנה ספקטור, מיכל ינאי, אילנה ברקוביץ' ושרת התרבות הספורט לימור לבנת ישתתפו בתכנית ראיונות חדשה בערוץ הספורט שתקדם את הספורט הנשי בישראל

ערוץ הספורט יעלה תכנית חדשה לקידום הספורט הנשי בישראל בה ישתתפו בין היתר שרת התרבות והספורט לימור לבנת, אילנה ברקוביץ, דנה ספקטור ומיכל ינאי. בתכנית החדשה שתשודר החל מה-1 בפברואר בערוץ 5 תארח אשת ציבור או בידור ספורטאית ישראלית לשיחה אישית. במהלך התכנית ישולבו קטעי ארכיון ופינות שונות, בהן פינה של מורן ברק שתציג את ההתרחשויות בענפי הספורט הנשיים השונים. לתכנית החדשה תצטרף רצועה שבועית קבועה בערוץ 5+GOLD במסגרתה ישודרו משחקי נשים גדולים מהעבר.

התכנית החדשה משודרת בשיתוף המועצה הציבורית לקידום נשים בספורט שהוקמה ביוזמתה של השרה לימור לבנת, ובמסגרת החלטת ממשלת ישראל משנת 2005. ההחלטה התקבלה בעקבות המלצות ועדה שחשפה את אי השוויון המגדרי בספורט הישראלי. החלטת הממשלה קבעה בין היתר כי המועצה להסדר ההימורים בספורט תקציב סכום שנתי של 10 מיליון שקל במשך שמונה שנים לקידום ספורט נשים ומשרד החינוך יקצה מדי שנה 1.8 מיליון שקל לטובת הנושא.

השרה לבנת: "הפעילות התקשורתית היא השלב הראשון"

יושבת ראש המועצה לקידום נשים בספורט, חנה גרטלר מסרה: "האתגר המרכזי שעומד בפנינו הוא שינוי עמדות הלכה למעשה באופן שהעיסוק בספורט יהפוך ללגיטימי גם בעיני הבנות. באמצעות גידול דור של ילדות שיעסקו בספורט ועל ידי יצירת התנאים שיאפשרו לכל ילדה בישראל לעסוק בכל ספורט שתבחר, אנחנו נחולל מהפכה חברתית של ממש וניצור חברה יותר משתפת ושוויונית".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת הוסיפה: "קידום ספורט נשים הוא משימה בעלת חשיבות לאומית שיש לה השלכות מעבר לעיסוק המיידי בתחום. התחלת הפעילות התקשורתית סביב ספורט הנשים היא רק שלב ראשון במשימות הרבות שעוד נותרו לנו לשוויון גם בספורט ובאמצעות הספורט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully