וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז שלם לאברמוביץ': התנצל או שלם

עת קם

25.1.2010 / 22:42

המרכז מאיים בתביעת לשון הרע נגד חברת החדשות של ערוץ 2 והפרשן אמנון אברמוביץ' שטען ב"אולפן שישי" לקשר לא הולם בין בנימין נתניהו למרכז ולמו"ל ישראל היום שלדון אדלסון

מרכז שלם בירושלים דורש מחברת החדשות של ערוץ 2 והפרשן אמנון אברמוביץ פרסום התנצלות והבהרה בעקבות הדברים שאמר במהדורת "אולפן שישי" האחרונה, לפיהם מרכז שלם מהווה צינור מימון בין מו"ל ישראל היום שלדון אדלסון וראש הממשלה בנימין נתניהו. במכתב שנשלח הערב לאברמוביץ וחברת החדשות באמצעות עורך הדין נדב העצני מאיים המרכז בהליכים משפטיים אם התנצלות זו לא תפורסם.

מרכז שלם הוא מכון מחקר ירושלמי בנושאי יהדות, אסטרטגיה, הגות יהודית וציונית ומדיניות חברתית וכלכלית. המכתב מתייחס לדברים שהופיעו בדבריו של אברמוביץ, לפיהם מרכז שלם (אותו הוא כינה מכון מ-שלם) עמד מאחורי מהלכים של נתניהו ובהם מינויים בממשלתו ועשה זאת בשליחותו של אדלסון. אברמוביץ אף הוסיף כי הנושא יגיע לטיפול היועץ המשפטי לממשלה. בפנייה נטען, כי למרכז מעולם לא היה קשר למינויים בממשלת נתניהו כי מעולם לא היה בבעלותו של אדלסון. לטענתם, המרכז קיבל מענק ייעודי מקרן התרומות של אדלסון להקמת מכון למחקרים אסטרטגיים וסכום זה, שלא עלה על 15% מהתקציב השנתי של המרכז, משמש את המכון על שם משפחת אדלסון ופעילותו בלבד.

עוד קובלים במרכז שלום על כך שאברמוביץ' לא ביקש את תגובתם וכותבים: "ברי גם כי התפוצה הדרמטית של חדשות ערוץ 2 ביום שישי גרמה לחשיפה רחבה ביותר של צופים לדיבה שהושמעה על ידכם".

אמנון אברמוביץ מסר הערב: "אנחנו נקרא ונלמד את המכתב ונגיב בהתאם". בחברת החדשות של ערוץ 2 סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully