וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושבים על הספסל

ענת קם

26.1.2010 / 12:25

צעדי החירום ברשות השידור הביאו להורדתה מהאוויר של שירים ושערים בערבית שאינה משודרת מזה כשבועיים. רשות השידור: "נעשים מאמצים לחדש את שידור התכנית"

רשות השידור אינה משדרת את מהדורת "שירים ושערים" בערבית מזה שבועיים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי במסגרת צעדי החירום ברשות שהוחלו בשבועות האחרונים הוחלט על הורדת המהדורה, המשודרת מזה כ-30 שנה ללא הפסקה. בימים אלו פועלים גורמים בקול ישראל ובהם מנהל הרדיו בערבית אדמונד סחייק להחזרת התכנית, על אף מצבה הכלכלי הקשה של הרשות.

השבוע פנה יושב ראש מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט להנהלת רשות השידור בדרישה להחזיר את התכנית לאוויר. במכתבו כתב בוחבוט, כי הסרת התכנית אינה פגיעה במגזר הערבי בלבד, אלא מהווה חלק מתהליך מתמשך של צמצום נוכחות הפריפריה והקטנת החשיפה אליה. לדברי בוחבוט, מאחר שרוב האוכלוסייה הערבית בישראל מתגוררת בנגב ובגליל, התכנית עוסקת בעיקר באירועי ספורט בפריפריה שאינם זוכים לחשיפה ראויה במקומות אחרים: "בעידן בו הערוצים המסחריים, הכבלים והלווין, שולטים בענף התקשורת, האזרח הקטן נאלץ לצרוך פנאי, תרבות וספורט בתשלום גבוה בעוד כיסו הולך ומתדלדל. דווקא במציאות זו ערכו של השידור הציבורי, ובכלל זה הרדיו, הולך וגדל".

מראשות השידור נמסר: " בשל הקיצוצים המתקיימים בימים אלו ברשות השידור בטלוויזיה וברדיו כאחד, הופסקו שידורים של מספר תכניות. יחד עם זאת, נעשים מאמצים לחדש את שידור התכנית "שירים ושערים" ברדיו בערבית בקרוב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully