וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל פיטורים בידיעות אחרונות

ענת קם

26.1.2010 / 18:19

בין אלו שיעזבו את העיתון: הצלם הוותיק מיכאל קרמר והעיתונאי אמיר זוהר. גורם בעיתון: "מדובר בהתייעלות לשם התייעלות, זה קיצוץ בשומנים"

גל קיצוצים בידיעות אחרונות: הצלם הוותיק מיכאל קרמר, סגנית רכז הכתבים גלית פורת, הכתבת שרית סרדס -טורטינו ועובדים נוספים קיבלו בימים האחרונים הודעה על הפיטורים. בין המפוטרים הנוספים ישנם כתב שוק ההון במוסף "ממון" ועורכת במוסף. קרמר יעזוב את העיתון לאחר 26 שנה, סרדס-טרוטינו עובדת בידיעות על שלוחותיו השונות כ-20 שנה. גם העיתונאי אמיר זוהר יעזוב את העיתון. גורם בעיתון אמר כי גל הקיצוצים אינו חלק מקשיים כלכליים שעוברים על העיתון והגדיר אותו כ "התייעלות לשם התייעלות, זה קיצוץ בשומנים". לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בידיעות שוקלים לבטל בקרוב את הקיצוץ הרוחבי במשכורות העובדים ולהחזיר את השכר לרמתו הקודמת, אולם לשם כך נדרש צמצום מצבת העובדים.

כחלק מההתייעלות והרצון להחזיר את המשכורות לרמתן הקודמת, החל העיתון במגעים גם עם העובדים הותיקים שחתומים על החוזה הקיבוצי. לאחרונה פנו העובדים להנהלה בבקשה להפסיק את הקיצוץ במשכורות, שהופחתו לפני למעלה משנה ב-12.5%. הנהלת העיתון סירבה אולם הוצע לעובדים הסכם פרישה מרצון עם תנאים טובים. במידה שיהיה מספר גדול יחסית של עובדים שיחתמו על הסכם זה תוכל הנהלת ידיעות אחרונות להחזיר את המשכורות לקדמותן. עובדי החוזה הקיבוצי ספגו את הקיצוץ הגדול ביותר במשכורתם במסגרת הקיצוץ הרוחבי, בשל המשכורות הגבוהות יחסית שהם מקבלים.

מיכאל קרמר, שרית סרדס-טרוטינו, גלית פורת וידיעות אחרונות סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully