וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של ינואר - צביקה ליבליך

ענת קם

27.1.2010 / 12:43

מנכ"ל ערוץ 24 וסמנכ"ל השיווק של קשת נבחר בעקבות ההשקה המחודשת של הערוץ, יצרה פלטפורמה חדשה למפרסמים והזינה את שוק המוסיקה המקומי

מנכ"ל ערוץ 24 וסמנכ"ל השיווק של קשת נבחר לאיש השיווק של ינואר 2010 על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי. התואר הוענק לליבליך בעקבות ההשקה המחודשת לערוץ 24, אשר הפך מערוץ נישה לערוץ הנצפה הרביעי בישראל. ההשקה המחודשת של הערוץ יצרה פלטפורמה חדשה למפרסמים, הזינה את שוק המוסיקה המקומי והגדילה את נוכחות המוסיקה הים תיכונית. בשנה זו עבר הערוץ את הרענון המשמעותי ביותר מאז עלה לאוויר בשנת 2003.

מפלטפורמה נישתית לשידור קליפים, הפך לערוץ Mid-cast שמשדר לפלחים רבים אוכלוסיה, עם הכפלת הרייטינג והחשיפה לכשני מיליון צופים בחודש, כאשר 53% מהצופים הם בגילאי 18-45. מאז השקתו הצליח הערוץ להשיג נתח מסחרי של תשעה אחוז.

בינואר 2009 השלימה קשת את מהלך רכישת כמחצית המניות של ערוץ 24, שעמד על סף סגירה, עקב מיעוט הכנסות וכתוצאה מכך אובדן כושר עמידה במחויבויות הרגולטוריות. רכישת הערוץ שהיוותה למעשה את הצלתו, הציבה אתגר לאנשי קשת, למצבו כערוץ משמעותי במפת הטלוויזיה הרב ערוצית. ליבליך והעורך הראשי של הערוץ, אורי סלעי, הובילו להשקת הערוץ כבר במרץ השנה עם עלייתו של האולפן השקוף, אשר נדד במשך חצי שנה בערים שונות בארץ. לאולפן השקוף הצטרפו פרויקטים מושכי קהל נוספים כגון פסקול העשור בשיתוף גלי צה"ל והבאת טאלנטים בולטים בתחום המוסיקה לערוץ כגון דידי הררי, ירון אילן, מיכל אמדורסקי, עידן יניב, גל אוחובסקי ועוד.

ליבליך משמש בתפקיד מנכ"ל ערוץ 24 מזה שנה. במקביל כאמור, הוא משמש כסמנכ"ל השיווק של קשת. ליבליך הצטרף לקשת בשנת 2000. לפני כן שימש כסמנכ"ל השיווק של מכון גאלופ ישראל. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים (שיווק) מאוניברסיטת תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully