וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ נעצרת

ענת קם

27.1.2010 / 16:45

mako יגבה תשלום עבור תכני קשת ובשלב ראשון ניתן יהיה לצפות בפרקים של "ארץ נהדרת" תמורת שלושה שקלים. הזכיינית גם הודיעה כי תפסיק לשדר את התכנית בחי

קשת תפסיק לשדר את "ארץ נהדרת" בשידור חי והתכנית תוקלט מדי חמישי, יום לפני השידור, זאת כדי לחסוך בעלויות ההפקה הכרוכות בשידור חי. חמש העונות הראשונות של התוכנית הוקלטו מראש, העונה השישית של התכנית שודרה בשנה שעברה שודרה בשידור חי בשל מערכת הבחירות ומבצע עופרת יצוקה.

את התכניות של "ארץ נהדרת" יהיה ניתן לרכוש באתר mako של קשת תמורת תשלום. האתר יציע תכני וידיאו ללא פרסומות ובאיכות גבוהה תמורת תשלום. בשלב זה יציע האתר צפייה בקטעי "ארץ נהדרת" בעלות של שלושה שקלים לפרק שייגבו מחשבון הסלולר ויוצעו לגולשים במשך 50 השעות הראשונות שלאחר שידורם בטלוויזיה. האתר יצע את התכנים בתשלום החל מאמצע חודש פברואר.

"ארץ נהדרת" הינה אחד ממותגי ה-VOD המובילים באתר קשת ושברה את כל שיאי הצפיות באתר. התכנית רושמת בממוצע כחצי מיליון צפיות מדי שבוע בפרק המלא ובמערכונים מהתכנית. גולשים שהתקינו את אפליקציית Mako LIVE, סרגל הכלים הכולל שידורים חיים, יוכלו לצפות חינם בפרק ששודר בשישי בערב כבר ביום ראשון שלאחריו בבוקר. בנוסף, בחודש הקרוב אמורה לעלות אפליקציה של "ארץ נהדרת" ל-iPHONE הכוללת מאות קטעים של התכנית מהעונה הנוכחית ומהעונות הקודמות. לאחרונה הושק מחדש מתחם ה-VOD של תכניות קשת לאחר שינויים בתחום התוכן והעיצוב.

מספר אתרים ישראליים מציעים בחודשים האחרונים תכני פרימיום בתשלום. בין אתרים אלו ישנו OrangeTime המציע צפייה בסרטים וסדרות תמורת תשלום וכן yes-וואלה! המציע חלק מתכניו בתשלום. לצד אתרי הוידיאו מציעים גם אתרי הארץ, TheMarker וגלובס צפייה בכתבות מהארכיון תמורת תשלום. השבוע הודיע עיתון ה-New York Times כי יחל לגבות תשלום בשנה הבאה עבור תכני העיתון המופיעים באינטרנט ובמקביל בוחן אתר יוטיוב מודלים לגביית תשלום מהגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully