וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים תמורה לאגרה

ענת קם

31.1.2010 / 13:02

מטה מאבק היוצרים קורא להאיץ את הרפורמה ברשות השידור: "כישלון המשא ומתן וחיסול ערוץ 1 הם גזירות שהציבור אינו יכול לעמוד בהן"

ארגוני היוצרים קוראים לשר הממונה על יישום חוק רשות השידור יולי אדלשטיין, יושב ראש ההסתדרות עפר עיני ויושב ראש רשות השידור הנכנס אמנון דיק להאיץ את דיוני הרפורמה ולהשלים אותם. בהודעה שנמסרה היום מטעם מטה מאבק היוצרים נכתב, כי כישלון המשא ומתן ברשות השידור וחיסול ערוץ 1 הם גזירות שהציבור אינו יכול לעמוד בהן.

מטעם היוצרים נמסר כי הם סמוכים ובטוחים שטלוויזיה ציבורית, אשר תתנהל באופן תקין ותותאם לעולם התקשורת של ימינו, יכולה וצריכה להיות בית לתכניות דרמה ותעודה מקוריות בשפה העברית והערבית, וזאת לצד המשך שידורן של תוכניות אלו בערוצים המסחריים למיניהם. לדבריהם, "רק החלת הרפורמה ברשות השידור תאפשר לערוץ 1 למלא את ייעודו ולהפוך לאבן שואבת ליצירה ישראלית מקורית, מרתקת וחדשנית! רק החלת הרפורמה תאפשר לערוץ לתת לציבור תמורה של ממש לאגרה!"

היוצרים כותבים כי הגיע הזמן לסיים את המשא ומתן עם העובדים ולמצוא פתרון למחלוקות שנותרו, משום ש "חיסולו של הערוץ הראשון יוביל לפגיעה אנושה בדמוקרטיה, בפלורליזם ובתרבות של ארצנו, וישאיר את הצופים בבית עם אלטרנטיבות צפייה, אשר רדידותן הולכת וגוברת מיום ליום. אנחנו - עובדי הרשות, אנשי האוצר, נציגי ההסתדרות, היוצרים והציבור כולו - לא יכולים להרשות זאת לעצמנו".

המשא ומתן האינטנסיבי בניסיון לגשר על מירב המחלוקות בין רשות השידור לעובדים ולאוצר נמשך גם בימים אלה. בימים הקרובים תתקיים ישיבה מרתונים בנוכחות השר אדלשטיין, עפר עיני, נציגי משרד האוצר והנהלת רשות השידור ובה יוכרע ככל הנראה עתיד הרפורמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully