וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר זה הנוסטלגיה

ענת קם

31.1.2010 / 14:39

במסגרת הלוח החדש של ערוץ 5+GOLD ולקראת המונדיאל ישדר הערוץ את המשחקים הגדולים של אליפות העולם. עוד בתכנית: רצועה דוקומנטרית ומחווה לשירים ושערים

ערוץ 5+GOLD ישיק ב-5 בפברואר לוח שידורים חדש שיכלול רצועות שידורי נוסטלגיה חדשות וקבועות. במסגרת הלוח החדש ולקראת משחקי המונדיאל שיתקיימו בקיץ ישדר הערוץ בימים שני-רביעי בשעה 23:30 את משחקי המונדיאל הגדולים בכל הזמנים. את המשחקים ישדרו שדרי ערוץ הספורט ובהם יורם ארבל, רמי וייץ, נדב יעקבי, אבי מלר, אלי אוחנה ואיציק זוהר בין המשחקים שישודרו ישנם משחקי נבחרת ישראל בטורניר מקסיקו 1970, ברזיל של פלה, ארגנטינה עם מארדונה ועוד.

רצועה חדשה נוספת היא "דוקו GOLD", במסגרתה ישודרו מדי יום ראשון בשעה 23:30 סרטים דוקומנטריים בנושא ספורט. בין הסרטים שרכש הערוץ לשידור ישנם "לחיות בתוך חלום - יומן הסופרבול" המתאר את החוויה של ברוס ספריגסטין שהופיע בסופר בול, "נפילה של אלוף: סיפורו של מייק טייסון", "יוהאן קרויף - בכל רגע נתון" ו "בקאהם", על חייו של דיוויד בקאהם ככוכב כדורגל, אייקון אופנה, מולטי מיליונר וידוען בינלאומי. סרטים נוספים יעסקו בכוכבים ובתופעות בספורט ברחבי העולם.

מדי שבת תשודר התכנית "קול שבת", במסגרתה יופיעו כוכבי "שירים ושערים" המיתולוגית דני דבורין, גדעון הוד, אליהוא בן-און, זוהיר בהלול, מוטי חביב ונוספים, שיתארחו באולפן וידברו על תולדות הכדורגל הישראלי וזיכרונותיהם ממשחקי עבר החל משנות ה-70, אז עלתה התכנית לאוויר. כמו כן תעלה רצועת "ביום הזה ממש", במסגרתה ישודרו המשחקים ואירועי הספורט הגדולים שהתקיימו באותו התאריך בשנים קודמות. במסגרת הרצועה תשודר גם מהדורה של "חדשות הספורט" מאותו התאריך מהשנים הראשונות לשידורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully