וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן צחי מונה לסמנכ"ל שירות הלקוחות ב-HOT

ענת קם

1.2.2010 / 11:22

צחי מכהן מזה כארבע שני וחצי כמנהל שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום. בנוסף יבוצעו שינויים בחטיבת הטכנולוגיה וב-HOT מחפשים מנהל לחטיבה המורחבת

אילן צחי, מונה לסמנכ"ל שירות לקוחות ב-HOT, כך הודיע היום מנכ"ל החברה הרצל עוזר. צחי מכהן בארבע וחצי השנים האחרונות כמנהל שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום וחבר הנהלת החברה. הוא יחליף את סמנכ"ל שירות הלקוחות מיקי מרגלית שפוטר מ-HOT בתחילת דצמבר לאחר פחות משנה בתפקיד.

בנוסף למינויו של צחי תבצע HOT מספר שינויים בחטיבת הטכנולוגיות בחברה. החטיבה תורחב ותכלול מעתה את חטיבת ההנדסה בניהולו של אלעד דרור וחטיבת מערכות המידע בניהולו של ערן שפיר, וכן יועברו אליה אגף הטכנאים בניהולו של קובי מלכה ואגף המתקינים בניהולו של משה יחזקאל. לחטיבה המורחבת ימונה בתקופה הקרובה משנה למנכ"ל שינהל כל פעילות החטיבה. לאחר מכן ישמש סמנכ"ל הטכנולוגיה אילון גינזבורג כסגנו של המשנה למנכ"ל שייבחר.

מינוי נוסף בהנהלת HOT: לילך טל, ראש מטה החברה ועוזרת מנכ"ל, מונתה לסמנכ"ל בחברה.

מנכ"ל HOT הרצל עוזר מסר: "אילן, שכיהן בתפקידו האחרון כמנהל שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום וכחבר הנהלת החברה, הינו מנהל שירות מוערך ובעל ניסיון עשיר בניהול מוקדי שירות, אשר הצליח להוביל להצלחות ולשיפורים ניכרים בתחום שירות הלקוחות. אין לי ספק, כי עם ניסיונו הרב, יתרום אילן רבות להמשך מהפכת השירות, שהחברה עוברת בשנה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully