וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונעבור לפרסומות

ענת קם

1.2.2010 / 20:35

קמפיין טלוויזיוני לעיתון ידיעות אחרונות עלה ברשת ובערוץ 10 לראשונה מזה שנים רבות. יחסי העיתון עם קשת מתחממים, אולם בשלב זה הקמפיין לא ישודר בזכיינית

האם זכיינית ערוץ 2 קשת והעיתון ידיעות אחרונות חוזרים לשתף פעולה? לוואלה! ברנז'ה נודע, כי לאחרונה התקיימה פגישה בין מחלקות השיווק של שתי החברות לדיון בנושאים שוטפים, ובהם בין היתר אפשרות לשיתוף פעולה שיווקי-מערכתי עם הפקת "כוכב נולד" שעונתה השמינית תעלה בחודש מרץ וכן לקראת יציאת הסרט "זוהי סדום" של חברי "ארץ נהדרת" בקיץ.

בין ידיעות אחרונות לקשת שררה לאחרונה מתיחות על רקע שיתוף הפעולה התוכני והשיווקי של הזכיינית עם העיתון ישראל היום בכל הנודע לתכנית הדגל "האח הגדול". שיתוף פעולה זה הביא להחרמה של התכנית בידיעות אחרונות ואף גניזת ראיון עם מגיש התכנית אסי עזר ב-"7 לילות".

בתוך כך עלה הערב לראשונה מזה שנים רבות קמפיין טלוויזיוני לעיתון ידיעות אחרונות. הקמפיין, של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, עלה בערוץ 10 וברשת לתקופה של שבועיים. בשלב זה, למרות ההפשרה ביחסים, לא נרכש זמן פרסום בקשת. הקמפיין מקדם את חגיגות 70 שנה לעיתון ועלייתו בערוץ 10 התאפשרה על רקע מפגש פיוס בין בכירים בישראל 10 לבכירים בידיעות אחרונות. בין שני הגופים שרר נתק לאחר שידיעות אחרונות העניק לטענת בכירים בישראל 10 "סיקור בלתי הוגן" למשבר הערוץ.

בשנים האחרונות רושם ידיעות אחרונות ירידה מתמדת בסקר TGI. בסקר לשנת 2009 שהתפרסם לאחרונה נבלמה מעט הירידה והחשיפה לעיתון בימי חול עומדת על 34% (36.2% ב-2008) ובסופי שבוע על 46.7% (47.1% ב-2008). מנגד, החשיפה לחינמון ישראל היום עולה בהתמדה ולאחרונה הודיע העיתון על הפצת 350 אלף עותקים בסוף השבוע.

שיתוף הפעולה בין קשת לישראל היום כלל חסות של מאות אלפי שקלים שהעניק העיתון לתכנית וסיקור נרחב בעמודי החדשות ובמוסף סוף השבוע שלו.

מקשת נמסר: "אנחנו לא נוהגים לשתף את התקשורת בפגישות העסקיות שלנו". בידיעות אחרונות סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully