וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הזמן האבוד

ענת קם

2.2.2010 / 10:43

מעריב שוב מעביר שכר חלקי לעובדיו. אחרי שבחודשים קודמים לא הועברו תשלומי פנסיה לעובדים, גילו חלק מעובדי nrg כי לא קיבלו תשלום עבור שעות נוספות

מספר עובדים באתר nrg של העיתון מעריב קיבלו רק חלק ממשכורות חודש ינואר. לוואלה! ברנז'ה נודע כי עובדים המשתכרים לפי שעה לא קיבלו את השכר המגיע להם עבור שעות נוספות.

העובדים טוענים כי במדור השכר של העיתון לא ידעו להשיב להם מה פשר הטעויות בתלוש השכר וענו לטענותיהם בתשובות סותרות שנעו בין "נפלה טעות והסכומים יוחזרו בחודש הבא" ו "החודש הוחלט לא לשלם שעות נוספות".

אחד העובדים אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מקבלים תשובות לא ברורות. נתנו לנו את התלושים כמה דקות לפני שמדור השכר נסגר וכנראה שהייתה לזה סיבה. פעם אומרים שזו טעות ופעם שהחליטו לא לשלם שעות נוספות, כאילו שאין חוק במדינת ישראל וכאילו למעריב יש ספר חוקים משלו. התחושה היא שהמקום מתנהל מול העובדים כמו באסטה בשוק ולא כמו מערכת של עיתון ארצי מכובד".

זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים בה נופלות טעויות במשכורות העובדים במעריב. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני מספר שבועות גילו עובדים במעריב כי הפרשות העיתון לפנסיה מתעכבות, לעיתים למשך יותר מחצי שנה.

ממעריב נמסר בתגובה: "כבכל חודש, גם החודש ישולמו משכורות מעריב לכל עובדי הקבוצה, כחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully