שישי אישי

הורדת גיליון פנאי פלוס לדפוס עוכבה כדי להסיר ממנו ידיעה אודות מינויו של מיקי רוזנטל למגיש מהדורת שישי של ערוץ 10. הידיעה גם הוסרה מארכיון ynet

ענת קם

מדוע נעלמה הידיעה אודות מינויו של מיקי רוזנטל למגיש מהדורת שישי של ערוץ 10 מהמגזין פנאי פלוס ומאתר ynet? כתב המדיה של המגזין אדם סרור פנה כבר אתמול בבוקר (שני) לערוץ 10 בבקשה לתגובה אודות המינוי ובשעה 15:00 עלתה ידיעה בחתימת סרור לאתר Ynet.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הידיעה אודות רוזנטל אף היתה אמורה להופיע בגליון פנאי פלוס שיתפרסם מחר (רביעי), אולם הורדת הגיליון לדפוס עוכבה בכדי להוציא ממנו את הידיעה, שגם הוסרה מארכיון אתר ynet.

העיתונאי מיקי רוזנטל נוהג למתוח ביקורת קשה על העיתון ידיעות אחרונות והמוציא לאור שלו נוני מוזס. רוזנטל, בעבר ראש מחלקת החדשות בידיעות אחרונות, טען לא אחת כי העיתון אינו מונע משיקולים ענייניים. בכנס אילת לעיתונות האחרון אמר רוזנטל כי מוזס דואג רק לאינטרסים הכלכליים שלו ולא לאינטרס הציבור. באוגוסט 2008 הוסרה מאתר ynet ידיעה שעסקה בסרטו של רוזנטל "שיטת השקשוקה".

את תגובת אדם סרור ומערכת "פנאי פלוס" לא ניתן היה להשיג. ב-ynet סירבו להגיב לדברים. גורם ב-ynet אמר כי הכנסת ידיעות מהמגזינים של הקבוצה והסרתן מתנהלת על ידי המגזינים באופן עצמאי ללא מעורבות של אנשי האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully