וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומת ה-1 בחודש: "לא תיכנס!" של רנו

ענת קם

2.2.2010 / 18:34

חברי איגוד השיווק הישראלי העניקו לפרסומת של גליקמן נטלר סמסונוב בכיכובו של עידו רוזנבלום את הניקוד הגבוה ביותר עבור תרומה למותג וקריאייטיביות

הפרסומת הזוכה ב "אחת בחודש" לחודש דצמבר היא הפרסומת "לא תיכנס!" למכוניות רנו של משרד גליקמן נטלר סמסונוב בכיכובו של עידו רוזנבלום, כך עולה מניתוח מכון המחקר "מותגים" למשאל שנערך בקרב חברי איגוד השיווק הישראלי. הפרסומת זכתה ב-69 נקודות, 26% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאייטיביות.

במקום השני נמצאת הפרסומת "להרגיש את המרקם" של שלמור אבנון עמיחי Y&R לגבינת סקי של שטראוס עם מגדל הפלפלים שזכתה ב-54 נקודות, 21% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאייטיביות. למקום השלישי הגיעה הפרסומת של מקאן אריקסון להקלטה באמצעות SMS בממיר המקליט של yes עם בני ישראל במצרים, שקיבלה 47 נקודות, 14% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאייטיביות.

ועדת ה- "אחת בחודש" של איגוד השיווק הישראלי, הכוללת מפרסמים, יועצי שיווק, אנשי מחקר, אנשי פרסום וקריאייטיב מקבלת לידיה את רשימת כל הפרסומות ששודרו באותו חודש, ובוחרת את עשר הפרסומות הטובות ביותר. פרסומות אלו מועברות לחברי איגוד השיווק הישראלי הבוחרים פרסומת אחת בכל אחד משני הפרמטרים: קריאטיביות ותרומה למותג. מכון המחקר "מותגים" משקלל את הדירוג שקיבלה כל פרסומת על פי החישוב אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות ומכריז על הפרסומת הזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully