וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Re: אחותי, ביי

ענת קם

3.2.2010 / 13:37

העורכת הראשית של תחום הלייף סטייל במעריב ליאת תימור הודיעה על עזיבתה את העיתון: "מעריב היה לי לבית במשך שנים ארוכות בהן נהניתי מעבודתי, מעובדי ומהקולגות"

ליאת תימור עוזבת את מעריב. תימור, עורכת העל של תחומי הלייף סטייל בעיתון, חזרה למעריב ביוני 2008 לאחר שערכה את מוסף הלייף סטייל החודשי של הארץ "שמנת" ואת העונה השנייה של התכנית "בנות" של HOT. תימור ערכה בעבר את מוסף "סגנון" של מעריב.

במהלך תפקידה כעורכת הלייף סטייל עבר "סגנון" מספר שינויים, שכללו הפצה של מוסף שבועי נוסף בשם "סגנון בית". הפצת המוסף הייתה חלק ממהלך לפיצול המוסף השבועי המקורי למוספים יומיים שיעסקו בכל יום בנושא אחר, שבסוף לא יצא לפועל. לאחרונה הופסקה הפצת "סגנון בית". במקביל החל לאחרונה העיתון להפיץ את המוספים החודשי "סגנון גוף ונפש". לוואלה! ברנז'ה נודע, כי גם עזיבתה של תימור קשורה לקיצוצים במעריב.

ליאת תימור מסרה בתגובה: "מעריב היה לי לבית במשך שנים ארוכות בהן נהניתי מעבודתי, מעובדי ומהקולגות. צוות עובדי סגנון במעריב הוא הצוות הטוב ביותר שפגשתי בכל שנות עבודתי בעיתונות ואני אוהבת וגאה בהם מאוד".

ממעריב נמסר: "קבוצת מעריב מודה לליאת על שנים רבות וטובות של עשייה יצירתית ואיכותית ומאחלת לה הצלחה רבה מאוד בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully