וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סילברמן יפיץ את תכני אבוט רייף המאירי בעולם

ענת קם

3.2.2010 / 13:32

בשלב ראשון יופץ השעשועון "קן הקוקיה" המשותף לחברה ולסלקום. סילברמן: "ישראל התפתחה בשנים האחרונות לחממה המושלמת לרעיונות"

חברת התוכן Electus בבעלותם המשותפת של המפיקים בן סילברמן ובארי דילר, הכריזה אתמול על השקתה של חברת ההפצה Electus Distribution, בשיתוף עם חברת Shine שבבעלות אליזבת' מרדוק, בתו של איל התקשורת רופרט מרדוק. החברה הראשונה עימה חתמו על הסכם הפצה בין לאומי היא אבוט רייפ המאירי ובמסגרת ההסכם רכשה Electus את הזכויות לשעשועון האינטראקטיבי החדש "קן הקוקיה", הפקה משותפת של אבוט רייפ המאירי וסלקום, שיצרו שחר סגל עודד קרמר ואיתי נגלר. השעשועון משלב אולפן אמיתי ומועבר בשידור חי בפייסבוק ובסלולר מידי יום.

בן סילברמן הוא ראש חטיבת הבידור של NBC לשעבר והמנכ"ל והבעלים של Reveille. Electus המאגדת תחת קורת גג אחת מפיקים, יוצרים, מפרסמים ומשווקים מכל העולם במטרה ליצור מבחר רחב של תכנים עבור להפצה בין לאומית במגוון פלטפורמות. על פי תנאי ההסכם עם אבוט רייפ המאירי, Electus תפתח את תכניה הישראלים של החברה בכל הפלטפורמות בארצות הברית ואבוט רייפ המאירי תוכל לשווק את תכני Electus לשוק הישראלי.

בכתבה שפורסמה באתר וראייטי האמריקאי נכתב שהמרדף אחר הלהיט הבין לאומי הבא מוביל בתקופה האחרונה את בכירי הטלוויזיה בארצות הברית לחפש רעיונות בישראל. האתר מזכיר בין היתר את רכישת זכויות ההפקה של סדרות כמו "רביעיית רן" על ידי CBS ו "רמזור" על ידי FOX. בראיון לאתר אמר סילברמן: "ישראל התפתחה בשנים האחרונות לחממה המושלמת לרעיונות. זה מזכיר לי את הולנד לפני עשר שנים", כשהוא מתייחס לפריחת הפורמטים תוצרת הולנד, בהם "האח הגדול" ו "דיל או לא דיל".

גיא המאירי, מנכ"ל אבוט רייפ המאירי: "זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, שמעניק הזדמנות יוצאת דופן, ליוצרים הישראלים ולחברה שלנו. התעשייה הישראלית שופעת רעיונות יצירתיים וכישרונות והעבודה עם Electus תאפשר לנו להעניק להם פלטפורמה ראויה ולחזק את נוכחותנו בשוק התוכן הבין לאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully