וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל הקיצוץ בשכר עובדי חדשות 2

ענת קם

3.2.2010 / 19:35

מנכ”ל חברת החדשות אבי וייס הודיע לעובדים כי שכרם יחזור לרמתו מלפני הההפחתה שבוצעה אשתקד. וייס הודה לעובדים על שיתוף הפעולה והנכונות לספוג את הקיצוצים

חברת החדשות של ערוץ 2 תחזיר את משכורות העובדים לרמתן לפני הקיצוץ שבוצע בשיאו של המשבר הכלכלי בפברואר אשתקד. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בימים האחרונים פנה מנכ"ל החברה אבי וייס לכל העובדים שספגו קיצוץ במשכורתם והודיע על החזרת המשכורות לרמתן. בנוסף, הודה וייס לעובדים על שיתוף הפעולה והנכונות לספוג את הקיצוצים, שמנעו פיטורים של עובדים אחרים.

חברת החדשות ספגה קיצוץ משמעותי בתקציבה לשנת 2009 בעקבות המשבר הכלכלי שהוביל את זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת, המממנות את החברה, לדרוש הפחתה בהוצאותיה. במהלך הרבע הראשון של השנה שעברה, בוצעו מספר צעדים להפחתת ההוצאות שכללו שחרור עובדי פרילאנס וקיצוץ של עד 20% במשכורות העובדים, על פי רמות השכר.

תקציב חדשות 2 לשנת 2010 צפוי לעמוד על כ-96.3 מיליון שקל, סכום דומה לתקציב 2009. במהלך ישיבות ועדת הכספים של דירקטוריון החברה נאמר כי החברה הצליחה לסיים את 2009 ללא גירעון על אף הקיצוץ וכעת נראה כי מצבה הכלכלי מאפשר את החזרת המשכורות לקדמותן.

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס סירב להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully