וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בקבוצת מעריב

ענת קם

4.2.2010 / 13:03

מנכ"ל הקבוצה אוה מדז'יבוז': "המינויים יסייעו איש איש בתחומו, בקידום הארגון הן ברמה המסחרית והשיווקית, והן ברמה התפעולית והמנהלית"

שורה של מינויים חדשים במעריב: אריאל שקרצי מונה מנהל מערכות המידע הראשי של קבוצת מעריב. שקרצי, 37, עובד במעריב בשמונה השנים האחרונות ועד כה מילא את תפקיד מנהל מחלקות המחשב של העיתון ושל אתר nrg. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כל מערכות המידע, ניהול התוכן והייצור ברמה הטכנולוגית. התפקיד החדש הוא תוצאה של איחוד שלוש מערכות המחשב של מעריב לחטיבה אחת כחלק מהיערכות הקבוצה לעתיד.

ליאורה עוזר מונתה לתפקיד מנהלת משאבי האנוש של הקבוצה. עוזר, 39, תהיה אחראית על גיוס כח אדם, טיפול בנושאי פרט, הדרכות, ייעוץ וליווי מנהלי הארגון, וקידום פעילויות פנים ארגוניות. בעברה שימשה כיועצת גיוס וקריירה לחברות היי טק, מנהלת גיוס בתבל דיגיטל ובמוטורולה.

ניר גולדברגר מונה לתפקיד סמנכ"ל הסחר בחטיבת כתבי העת של מעריב. גולדברגר, 44, ינהל את מערך המכירות והשיווק של החטיבה. בעבר כיהן גולדברגר כמנכ"ל חברת האינטראקטיב סאנ-נט אינטרנשיונל והוביל את החברה לאקזיט מוצלח. כמו כן שימש כסמנכ"ל כתבי העת של אוטו תקשורת, מנהל המכירות של מי עדן וכסמנכ"ל יצרנית הצעצועים השניה בגודלה בעולם "דיאמנט טויס".

שרון זוהר מונתה למנהלת התפעול והלוגיסטיקה בחטיבה. זוהר, 34, עובדת במעריב בשלוש השנים האחרונות ועד עתה שימשה כרכזת מערכת אתר nrg. במסגרת תפקידה החדש תטפל זוהר בנושאי בקרה והתייעלות בכתבי העת השונים. כמו כן תהיה אחראית על עמידה בתקציבים, שמירה ובקרה על הוצאות והכנסות בכל מגזין, עבודה שוטפת מול העורכים השונים והמחלקות המסחריות, יצירת פתרונות לשיפור ומינוף רווחים ועוד. זוהר תחליף את ליאור קיל, מנהל התפעול של החטיבה שפוטר לפני כחודש לאחר שנה וחצי בתפקיד.

אוה מדז'יבוז', מנכ"ל קבוצת מעריב: "במסגרת תהליכי ייעול ושיפור המערכת שאנו מקדמים בימים אלה, ברמה הארגונית והפרסונלית, החלטנו על שורת מינויים של אנשים ותיקים וחדשים בקבוצה, אשר יסייעו איש איש בתחומו, בקידום הארגון הן ברמה המסחרית והשיווקית, והן ברמה התפעולית והמנהלית. בשמי ובשם כל עובדי הקבוצה, אני מאחלת הצלחה רבה לבעלי התפקידים החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully