וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרפת צעדי החירום ברשות השידור נדחית

ענת קם

4.2.2010 / 23:11

חוות דעת משפטית שתושלם בתחילת השבוע הבא תבחן את היתכנותם של צעדים אלה על פי הסכמי העבודה הקיימים. בינתיים נמשכים הנסיונות להגיע להסכמות

רשות השידור לא תחל בצעדי חירום נוספים בימים הקרובים. הנהלת הרשות החליטה להמתין לחוות הדעת המשפטיות הדרושות, בטרם תפתח בצעדים נוספים בהם קיצוץ 5% ממשכורות בעלי החוזים האישיים, מעבר שידורי הטלוויזיה לשידור ממחשב בשעה 23:00 והשבתת ניידת שידור בסופי שבוע שאושר עקרונית על ידי הועד המנהל. ביום ראשון תושלם חוות הדעת המשפטית שתבחן את היתכנותם של צעדים אלה, על פי הסכמי העבודה הקיימים.

הנהלת הרשות ביקשה בשבוע שעבר מהוועד המנהל שורה של צעדי חירום נוספים במסגרת המהלך לצמצום הוצאותיה. במקביל, החליט היום מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר כי צעדי החירום הנוספים ברדיו שכוללים מעבר לשידור ממחשב בשעה 22:00 בתחנות המוזיקה של קול ישראל וסגירת אולפן תל אביב של קול ישראל בין השעות 22:00-06:00, לא יוחלו כבר ביום ראשון הקרוב אלא יידחו בשבוע. גם צעדים אלו צפויים לחסוך לרשות סכומים לא מבוטלים.

לצד החרפת צעדי החירום ממשיכה הרשות בדיונים עם העובדים והאוצר בניסיון להשלים את הסכמי העבודה החדשים במסגרת הרפורמה. השבועות האחרונים הוגדרו על ידי הצדדים כתקופה הקריטית להשלמת הרפורמה ובתקופה הקרובה יתקיים מפגש הפסגה עם בכירי ההסתדרות והאוצר שיכריע ככל הנראה את גורל הרפורמה. אתמול (רביעי) נפגשה הנהלת הרשות עם נציגי ההסתדרות לדיון בן כשמונה שעות בו נרשמה התקדמות משמעותית בדיונים על הסכמי טכנאי הטלוויזיה, אולם בדיונים על ההסכמים עם עובדי הרדיו עדיין קיימות מחלוקות רבות. מחר צפוי שקלאר לשוחח שוב עם עורך הדין אבי ניסנקורן מטעם ההסתדרות ועם סגן הממונה על השכר באוצר ברק שטרוזברג בניסיון להמשיך להגיע להסכמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully