וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו לה קרניים

ענת קם

5.2.2010 / 16:48

הג'רוזלם פוסט הודיעה לנשיאת הקרן החדשה, חברת הכנסת לשעבר נעמי חזן, כי יפסיק לפרסם את טורה. חזן כתבה לעיתון ב-14 השנים האחרונות

נשיאת הקרן החדשה לישראל פרופ' נעמי חזן קיבלה הודעה מהג'רוזלם פוסט כי העיתון יפסיק לפרסם את טורה השבועי לאחר 14 שנים. בימים האחרונים קיבלה חזן הודעה על הפסקת פרסום הטור, ככל הנראה בעקבות סערת הקמפיין נגד הקרן של תנועת "אם תרצו".

הקרן החדשה לישראל עומדת בשבוע האחרון במרכזו של פולמוס ציבורי ופוליטי לאחר שדו"ח של תנועת "אם תרצו" טען ש-92% מהציטוטים המפלילים בדו"ח גולדסטון שמקורם בגופים ישראליים, הגיעו מארגונים שבתמיכת הקרן. "אם תרצו" אף יצאה בקמפיין ציבורי שתקף את הקרן את פרופסור חזן, נשיאת הקרן בשנתיים וחצי האחרונות וחברת כנסת לשעבר מטעם מרצ, באופן אישי וטען כי היא אחראית להשחרת שם חיילי צהל בעולם.

הג'רוזלם פוסט, עיתון יומי בשפה האנגלית, נמצא בבעלותו איש העסקים אלי עזור. העיתון מזוהה עם עמדות ימין ופופולרי בקרב תושבים ממוצא אנגלו-סקסי.

פרופ' נעמי חזן אישרה כי העיתון הודיע לה על הפסקת פרסום הטור, אך סירבה להוסיף. דיוויד הורוביץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully