וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי רשות השידור פתחו בעיצומים

ענת קם

7.2.2010 / 17:59

מאז השעה 16:00 הטכנאים מסרבים לאפשר שידור או הקלטה של ראיונות או דיווחים שמועברים באמצעות טלפון סלולרי. מנהל הרדיו אריה שקד: "תם עידן הפיקציות"

עובדי ההנדסה בקול ישראל החלו היום בעיצומים במסגרת סכסוך העבודה עליו הכריזו לפני כשלושה שבועות. מאז השעה 16:00 הטכנאים מסרבים לאפשר שידור או הקלטה של ראיונות או דיווחים שמועברים באמצעות טלפון סלולרי, מהארץ או מחו"ל. עם זאת, דיווחים באמצעות ניידות שידור או טכנאי צמוד לא ייפגעו בשלב הזה. ועד עובדי ההנדסה הכריז על העיצומים בעקבות צעדי החירום של הנהלת הרשות, שלטענתם פוגעים במיוחד ברדיו ובתוך הרדיו בעיקר בעובדי ההנדסה. הטכנאים הכריזו על סכסוך העבודה ב-17 בינואר בגיבוי ההסתדרות.

לדברי גורם בוועד ההנדסה: "עד היום לא עשינו כלום אבל היות שאנחנו רואים שהתהליך ממשיך ואפילו מתכננים להחריף אותו התחלנו בעיצומים והם רק ילכו ויחריפו. הצעד היום הוא ראשון בשורה של צעדים והעיצומים הם בגלל ההתנהלות של ההנהלה. אחרי הדוח שפורסם עליהם אין להם שום זכות מוסרית להשאר בתפקיד. בכל מקום אחר מנהל היה לוקח את הרגליים. הועד המנהל אמר להם לצמצם אבל בלי לפגוע בהסכמים וכל מה שהם עשו זו פגיעה בהסכמים ואנחנו יכולים להוכיח את זה". לדברי הגורם, הנהלת הרשות טרם פנתה אליהם אף שהעיצומים החלו כבר בשעה 16:00, אך פנתה להסתדרות בניסיון לפתור את המשבר.

אריה שקד, מנהל קול ישראל בפועל, אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הנהלת הרשות מביעה תמיהה נוכח ההחרפה בעיצומי שנוקטים טכנאי הרדיו ואשר פוגעים בראש ובראשונה בציבור. הנהלת הרשות נענתה בשבוע שיעבר לפניית ההסתדרות ודחתה לפי שעה את השלב השני בקיצוצים. למרבה ההפתעה טכנאי הרדיו הגיבו בצורה הפוכה. התמיהה בהנהלת הרשות מתגברת נוכח הדרישה המחוצפת שהנהלת הרשות תתחייב לשלם לטכנאים גם עבור שעות נוספות שלא ביצעו בפועל בחודש ינואר. בהנהלה מדגישים כי תם עידן הפיקציות והעובדים יקבלו שכר על פי העבודה המבוצעת בפועל ועל פי סידור העבודה שקובעת הנהלת הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully