וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה משלחת רשות השידור לאולימפיאדת החורף

ענת קם

8.2.2010 / 15:28

במסגרת צעדי החירום ברשות לא תסע השנה משלחת כתבים ושדרנים לונקובר ויבוטלו רוב השידורים הישירים מהמשחקים. הצופים יסתפקו בתקצירים ושידורים חוזרים

רשות השידור לא תשלח השנה משלחת כתבים ושדרנים לאולימפיאדת החורף בונקובר שתיפתח בסוף השבוע הקרוב כחלק מצעדי החירום ברשות ובשל עלויותיה הגבוהות. בנוסף, הוחלט לבטל את משמרות הלילה של טכנאי הטלוויזיה שתוכננו על מנת להעביר את השידורים הישירים של המשחקים, שיתקיימו רובם בשעות הלילה. עם זאת, יועברו שידורים ישירים ככל האפשר של משחקים שיתקיימו בשעות הבוקר והצהריים. למרות ההחלטה, ברשות השידור עדיין נעשים מאמצים כן לאפשר ולו חלק מהשידורים.

על פי ההסכם בין הועד האולימפי ואיגוד רשויות השידור האירופאי (EBU), מחויבת הרשות לשדר 50 שעות לפחות ממשחקי אולימפיאדת החורף, אולם אינה מחויבת לעשות זאת בשידור ישיר. בשל כך תמלא הרשות חובתה זו בשידורים חוזרים. כמו כן, ישדר ערוץ 1 בכל ערב תקציר של אירועי היום מהמשחקים. משלחת הרשות אמורה הייתה לכלול את הכתבים גילי שם טוב ויגאל שמעוני וטכנאי צמוד.

רשות השידור חתמה לאחרונ על הסכם למכירת זכויות שידור לצ'רלטון, במסגרתו יועברו משחקים רבים מאולימפיאדת החורף בשידור ישיר בערוצים ספורט1 וספורט2 בכבלים ובלווין. בעקבות הודעת הרשות תשדר צ'רלטון גם את טקסי הפתיחה והנעילה ואת תחרויות ההחלקה על הקרח, בהן מתמודדים גם הישראלים רומן ואלכסנדרה זרצקי וכן את קפיצות הסקי בהן מתמודד גם הישראלי מיכאל רנג'ין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully