וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הג'רוזלם פוסט מתחדש לאחר 15 שנים

ענת קם

8.2.2010 / 16:35

בחידוש האתר הושקעו כחמישה מיליון שקל והוא כולל עיצוב חדש, אפליקציות וידיאו ובקרוב גם שירות דואר אלקטרוני. המנכ"ל יריב קרני: "המזרח התיכון וישראל מובילים את ההתעניינות העולמית"

העיתון ג'רוזלם פוסט השיק השבוע את האתר שלו מחדש אחרי 15 שנים בהשקעה של חמישה מיליון שקל. השינויים באתר כוללים בין היתר עיצוב חדש, אפליקציות וידאו וכן מערכת ניהול ייעודית שנבנתה עבורו וכוללת ניהול תוכן, CRM, דיוורים ישירים, פרסום ועוד. המערכת מאפשרת העלאת תכנים מהירה, תכני וידאו רבים ואפשרויות רבות יותר למעורבות הגולשים. בקרוב ישיק האתר גם שירות דואר אלקטרוני תחת הדומיין JPost.com.

אתר JPost.com הוקם בשנת 1995 והיה אתר החדשות השני שהוקם בעולם ועובד עד היום, אחרי הניו-יורק טיימס. האתר נחשב לאחד ממקורות העדכון העיקריים עבור גולשים נוצריים ויהודים דוברי אנגלית אודות ישראל והמזרח התיכון. חידוש האתר בוצע על ידי חברת NET אפיקי תקשורת שנבחרה לנהל ולפתח את האתר על ידי חברת מרקעי תקשורת שבבעלות אלי עזור, המוציאה לאור את הג'רוזלם פוסט. על פי נתוני NET אפיקי תקשורת, לאתר למעלה ממיליון כניסות מדי יום מרחבי העולם ובין שלושה לארבעה מיליון גולשים ייחודיים בממוצע בחודש. לדברי החברה, במעבר לפורטל החדש, עם עליית ערוץ הוידאו החדש באתר JPost tv, נרשמה עליה דרמטית בכמות הצפייה בכתבות הוידיאו המשודרות עד לכמאה אלף צפיות ביום בממוצע.

מנכ"ל האתר, יריב קרני, מסר: "כפי שידוע המזרח התיכון וישראל בפרט הינם אזורים המובילים את ההתעניינות העולמית, בין אם מסיבות מדיניות ובין אם מסיבות דתיות. ה-JPost.com במתכונתו החדשה התרחב ויתרחב כך שימשיך להציג בעולם את הפרספקטיבה הישראלית לצד תכנים ויישומים חדשים, באופן ידידותי, נוח, אמין וזמין בזכות פיתוחים טכנולוגיים, הן בצד המשתמש והן בצד המערכת. הפורטל החדש, הנשען על פיתוחים ייחודיים ופשוטים, יאפשר גלישה נוחה, איכותית ובטוחה מכל רחבי העולם. NET אפיקי תקשורת ועובדי ה-Jerusalem Post ערים לחוזקו של המדיום, המגיע למיליוני גולשים ייחודיים בכל חודש ושואפים לרתום את האתר, הנשען על איכויות הסיקור והעומק הפרשני הידועים של ה-Jerusalem Post לקידום אינטרסים ישראלים וציוניים, בארץ ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully