וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקבץ בדרך החוצה?

ענת קם

9.2.2010 / 10:24

שינויים צפויים בהנהלת רדיו תל אביב. ממלא מקום מנכ"ל התחנה שמעון אלקבץ ובעלי המניות שוקלים את המשך דרכם המשותפת

האם שמעון אלקבץ יעזוב את רדיו תל אביב בקרוב? לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשלב זה שוקלים אלקבץ ובעלי המניות של התחנה את המשך דרכם המשותפת. ולא ברור אם אלקבץ ימשיך כמנכ"ל רדיו תל אביב, תפקיד אליו טרם מונה באופן רישמי, אולם אותו הוא ממלא בשלושה חודשים האחרונים. כמו כן לא ברור אם אלקבץ ימשיף בתפקיד יושב ראש התחנה האזורית ביהודה ושומרון, גלי ישראל. מקורבי אלקבץ סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי אלקבץ החליט לעזוב את התפקיד.

רדיו תל אביב החל לפעול בתקופת הזיכיון החדשה ב-1 בדצמבר תחת הבעלות של יוסי סבן וצביקה שלום, מבעלי רדיו דרום שאלקבץ היה ממקימיו. לפני כחודשיים אישרה הרשות השנייה לרדיו חיפה בבעלות דני נישליס ודן ארנון לרכוש 50% ממניות רדיו תל אביב. בחודשים שחלפו, מאז כניסתו לתפקיד, התחלף לוח השידורים של רדיו תל אביב כמעט לחלוטין. טל ברמן ואביעד קיסוס, שתכניתם הכניסה לתחנה כסף רב משיתופי פעולה מסחריים, עזבו לטובת 99fm וגם מגישי תכנית הערב שרון טייכר וערן זרחוביץ' עזבו את התחנה. הכנסות התחנה מתוכן שיווקי ירדו דרמטית וגם הרצועה החדשה של שלישיית מה קשור שהתווספה לתחנה אינה ריווחית משום שהיא משודרת בשיתוף עם ערוץ 24.

בנוסף, מינויו של אלקבץ לא אושר על ידי הרשות השניה. שם טענו כי מנכ"ל התחנה אינו יכול לשאת בתפקיד נוסף ואלקבץ סרב לוותר על תפקידו כיושב ראש הרדיו ביהודה ושומרון.

שמעון אלקבץ סרב להגיב לדברים, את תגובת בעלי המניות של רדיו תל אביב לא ניתן היה להשיג. מהרשות השניה נמסר: "בהמשך להחלטת המועצה, אנו עדיין ממתינים להודעת התחנה על מינוי מנכ"ל קבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully