וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT רכשה את דקסטר

ענת קם

9.2.2010 / 11:50

דקסטר גואי, נציגו של פטריק דרהי מונה ליושב ראש דירקטוריון החברה. הדירקטוריון הביע אמון במנכ"ל החברה הרצל עוזר והאריך את כהונתו בארבע שנים נוספות

דקסטר גואי, נציגו של בעל השליטה ב-HOT פטריק דרהי, מונה ליושב ראש דירקטוריון החברה. גואי, 38, יחליף את ישראל (איזיה) צ'צ'יק, שכיהן כיושב ראש החברה מאז ינואר 2007 וימשיך לכהן כחבר דירקטוריון החברה. גואי מכהן כמנכ"ל חברת האחזקות אלטיס, אשר באמצעותה מחזיק דרהי כ-45% ממניות HOT. בתפקידו הקודם כיהן גואי כמנכ"ל בפועל של מחלקת ההשקעות בתחום הטלקום של בנק מורגן סטנלי באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

בתוך כך, הודיע היום דירקטוריון החברה על הבעת אמון במנכ"ל הרצל עוזר שמתבטא בעדכון הסכם ההעסקה שלו מנובמבר 2008. על פי ההסכם החדש, עוזר יועסק כמנכ"ל במשך ארבע שנים לפחות ויזכה לתשלום משכורות עבור תקופה זו במידה שיוחלט להפסיק את העסקתו. כמו כן, שופרו תנאי מימוש האופציות של עוזר בחברה.

ועדת הביקורת והדירקטוריון אישרו פה אחד את עדכון ההסכם עם עוזר. בנימוקיהם כפי שדווחו לבורסה נכתב: "חברי ועדת הביקורת של החברה וחברי הדירקטוריון קבלו את החלטתם, ואישרו את עדכון תנאי כהונתו של המנהל לאור שביעות הרצון מפעילותו, מהשפעתו ומתרומתו הרבה לחברה החל ממועד תחילת כהונתו בחודש דצמבר 2008 ועד היום. אישור ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה לעדכון תנאי כהונתו של המנהל כמפורט לעיל. מהווה הבעת אמון במנכ"ל החברה, בין היתר, על רקע העברת אמצעי השליטה בחברה, בעל השליטה החדש בחברה ורצון הדירקטוריון להמשיך את היציבות הניהולית בחברה ובהנהלתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully