וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכים בכירים בערוץ 1 יועברו מתפקידם

ענת קם

9.2.2010 / 17:15

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר החליט על מהלך ריענון בקרב עורכי תכניות האקטואליה ומהדורות החדשות. עורכי "מבט" ועורכי "יומן" משה נסטלבאום וענת שרן, יועברו מתפקידם

חילופי תפקידים בערוץ 1: עורכי כל התכניות של מחלקת החדשות יוחלפו במסגרת מהלך רענון שורות שמתוכנן ברשות. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ברשות מתכננים להעביר מתפקידם את עורכי "יומן" משה נסטלבאום וענת שרן לאחר שבע שנים בתפקיד, עורך "פוליטיקה" אלון מזר ושלושת עורכי "מבט" אסף אפרתי, יעל קשאני וזאב כהן. בשלב זה טרם הוחלט מי יהיו העורכים המחליפים, אולם מדובר במינוים פנימיים ברשות השידור. ככל הנראה לתפקיד עורך "מבט" ימונה אבי מוסקל, עורך החדשות המקומיות בתל אביב.


לוואלה! ברנז'ה נודע כי מדובר בהחלטה משותפת למנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר ולמנהל חטיבת החדשות יורם כהן. בכיר ברשות השידור אמר כי להחלטה על השינויים אין קשר למתרחש ברשות בימים אלה. כהן נכנס לתפקידו כמנהל חטיבת החדשות בפועל לפני כשלושה חודשים לאחר שהמנהל הקודם אורי לוי ביקש לסיים את תפקידו.

גורם בכיר ברשות סיפר לוואלה! ברנז'ה כי נסטבלאום ושרן קיבלו היום הודעה על סיום תפקידם כעורכי יומן אולם מזר, עורך "פוליטיקה", טרם קיבל על כך הודעה. עם זאת, לאחרונה הציעו לו תפקידים אחרים ברשות השידור.

אפרתי, קשאני וכהן עורכים את "מבט" בשנתיים האחרונות ברוטציה, מאז הודיע על עזיבתו העורך הראשי צביקה גולדברג. בשבועות האחרונים ניסו ברשות השידור לשכנע את קשאני להתמנות לעורכת ראשית של המהדורה, אולם לדברי גורם ברשות היא התנגדה לתפקיד. אלון מזר עורך את "פוליטיקה" בשש השנים האחרונות, מאז הודח מתפקידו העורך הקודם אהרון גולדפינגר. ענת שרן ומשה נסטלבאום עורכים את "יומן" מזה למעלה משש שנים.

רשות השידור: "מתוך רצון למנוע שחיקה"

מרשות השידור נמסר: "במסגרת הרצון להתייעל, להתרענן ולמנוע שחיקה בערוץ הראשון, החליטה ההנהלה לערוך שינויים בחטיבת החדשות בטלוויזיה משיקולים מקצועיים. בכמה מהשינויים המתוכננים מדובר בעובדים שמשובצים בתפקידם במשך שנים ארוכות. השינויים תוכננו מבעוד מועד וההודעה על הכוונה לבצעם נמסרה לכלל העובדים. ביצוע השינויים יעשה באופן מודולארי כך שיותאם לצעדי ההתייעלות ולרפורמה המתגבשת בימים אלה.

"מנכ"ל רשות השידור, כעורך ראשי מעורב באופן כללי בתכנים המשודרים מתוך ראיה ציבורית רחבה ומתוך אמונה שתפקידו של השידור הציבורי לעסוק בתכנים המשקפים את השינויים בחברה בישראל תוך התחשבות בכל המגזרים עם דגש על נושאים חברתיים ותרבותיים. התכניות בערוץ ציבורי חייבות להיות ערכיות ולשקף את השיח שיש בין כל הקבוצות והגוונים בישראל כולל השיח הישראלי יהודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully