וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: צעדי החירום מגיעים לטלוויזיה

ענת קם

10.2.2010 / 16:55

מיום ראשון הקרוב ייפסקו שידורי ערוץ 1 בשעה 23:00 ותצומצם פעילות ניידות השידור בסופי שבוע. התכניות "מדד יומי" ו"מכל מקום" ירדו מלוח השידורים

התכניות היומיות "מכל מקום" ו "מדד יומי" שמגיה דליה מזור יוסרו מלוח השידורים של ערוץ 1 ובמקומן תשודר מדי יום ב-17:30 תכנית אישית בהגשת אורי לוי ובעריכתו. התכנית תעסוק בנושאי אקטואליה, תרבות, ספורט ועוד. מרשות השידור נמסר כי השינוי נובע מצעדי החירום שנועדו לצמצם תכניות ולרכז מאמץ וכח אדם לרצועה אחת.

מוקדם יותר היום פורסם כי שידורי ערוץ 1 ייפסקו בשעה 23:00 החל מיום ראשון הקרוב ומשעה זו ישודר לופ השידור המחזורי, במקום מאחרי חצות כפי שנהוג היום. בנוסף, תצומצם פעילות ניידות השידור של החדשות בסופי שבוע. במקביל, ימשיכו צעדי החירום ברשתות קול ישראל.

לצד צעדי החירום ברדיו יימשכו גם עיצומי הטכנאים, שמזה מספר ימים לא מעבירים ראיונות ודיווחים באמצעות הטלפון ועשויים להחליט היום על החרפת הצעדים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ביום שני האחרון פנו חברות מליאת רשות השידור יעלה גרנות ורחל קרמרמן, המכהנת גם כיושבת ראש ועדת הרדיו ברשות, לועד הטכנאים בניסיון לפשר בינו ובין ההנהלה ולהפסיק את העיצומים. הצדדים ניסחו הצעת פשרה שכללה הפחתה בעיצומי הטכנאים לצד צמצום צעדי החירום, אולם אתמול נאמר לטכנאים כי מבדיקת ההנהלה במשרד האוצר עולה כי אין אישור להפחית את צעדי החירום, שתכליתם צמצום הוצאות הרשות.

מרשות השידור נמסר כי הנהלת הרשות עושה מאמצים ומשקיעה מחשבה רבה במטרה שלא לפגוע בתכניות הליבה בטלוויזיה וברשתות הרדיו השונות. מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר מסר: "הקיצוצים בפעולות הרדיו והטלוויזיה ננקטים בלית ברירה ונדרשים על מנת לעמוד בדרישות האוצר והחוק ולאזן את תקציב הרשות. המטרה החשובה היא לשוב, מהר ככל האפשר, לשידור מלא ומשמעותי וזאת ניתן יהיה רק על ידי ישום הרפורמה ברשות השידור".

(פרסום ראשון: 11:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully