וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטות הסודיות של עופרה חזה

ענת קם

11.2.2010 / 17:12

סרט תיעודי במלאות עשור למותה של חזה ובו תיעוד אישי נדיר של הזמרת המנוחה ישודר בערוץ 10. הסרט יציג מסמכים חדשים על נסיבות מותה

ערוץ 10 ישדר את הסרט התיעודי "האוצר האבוד של עפרה חזה" על הזמרת המנוחה. הסרט, שישודר במלאות עשור למותה, יכלול סרטי וידיאו ביתיים שהיא עצמה צילמה. קלטות הוידיאו ייחשפו לראשונה לאחר שבמשך שנים היו סגורות במכולה ללא גישה למשפחתה של חזה בשל מאבק הירושה המתנהל בינה לבין משפחתו של דורון אשכנזי. אשכנזי, שהיה בעלה של חזה בשנים האחרונות לחייה, מת כשנה לאחר מכן.

עיזבונה של חזה הכולל את קלטות הוידיאו, תמונות, תקליטים, תכשיטים ומזכרות נפתח לאחרונה לעיון משפחתה, לאחר שבתיווך ההפקה איפשר מנהל העיזבון לארבע אחיותיה לפרוק את המכולה בה היה נעול. הסרט בו ישולבו קטעים מקלטות הוידיאו יציג עובדות ומסמכים חדשים על נסיבות מותה של חזה, מחלתה, הטיפולים שעברה והסיבה האמיתית למותה.

בעבר הופקו מספר סרטי תעודה על חייה של עפרה חזה ונסיבות מותה, בהם "חייה ומותה של עפרה חזה" של כתבי ידיעות צדוק יחזקאלי וענת טל-שיר ששודר בקשת והסרט "סודות" של עופר נעים ששודר ב-yes.

"האוצר האבוד של עפרה חזה" ישודר במוצאי שבת הבאה 20/2בשעה 21:00 בערוץ 10. את הסרט מפיקה חברת ההפקות של אמנון לוי, קונצ הפקות, ומביים מיקי שטיינר. העורך והמפיק הראשי הוא עורך "שומר מסך" איתי דנקנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully